نرم افزارحسابداری صدگان

مابه‌التفاوت ۵درصدی افزایش حقوق مستمری‌بگیران پرداخت شد.

0 495

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به وعده اعلام شده برای پرداخت مابه‌التفاوت ۵درصدی افزایش حقوق مستمری‌بگیران این سازمان تا پیش از عید سعید فطر، گفت: علاوه بر این، مابه‌التفاوت افزایش حق اولاد، عائله‌مندی و کمک هزینه همسران متکفل فرزند مستمری‌بگیران نیز به حساب آنان واریز شده است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به تمامی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی، اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین‌ماه سال‌جاری را از اقدامات بی‌سابقه انجام شده توسط سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: با اعلام افزایش ۲۵ درصدی حقوق تمامی مستمری‌بگیران به سازمان تأمین‌اجتماعی این افزایش همزمان با پرداخت حقوق خردادماه اعمال شد.

پندار سیستم

دکتر نوربخش گفت: مابه‌التفاوت ۵ درصدی مربوط به فروردین و اردیبهشت نیز هم‌اکنون و در آستانه عید سعید فطر به حساب مستمری‌بگیران غیرحداقل بگیر واریز شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه از پرداخت مابه‌التفاوت افزایش کمک هزینه عائله‌مندی، حق اولاد و کمک هزینه همسران متکفل فرزند خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت این افزایش‌ها نیز از فروردین لغایت تیرماه ۹۳ به حساب مستمری‌بگیران واریز شده است.

گفتنی است در مورد افزایش حقوق مستمری‌بگیران حداقل‌بگیر، از ابتدای سال جاری افزایش ۲۵ درصدی اعمال شده بود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.