نرم افزارحسابداری صدگان

لایحه کاهش ساعت کاری زنان تصويب شد.

0 584

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری بررسی لایحه کاهش ساعت کاری زنان در این کمیسیون، گفت: بر اساس این لایحه زنانی که فرزند معلول یا خردسال یا همسران از کار افتاده دارند می‌توانند یک ساعت زودتر از کار خارج شوند.


ایرج عبدی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز یکشنبه (۱۹ مرداد ) کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: لایحه کاهش ساعت کاری زنان از موضوعاتی بود که در کمیسیون اجتماعی مورد بحث واقع شد.

پندار سیستم

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بعد از بررسی‌های انجام شده کمیسیون با کاهش یک‌ساعته ساعت کاری زنانی که فرزند معلول یا خردسال یا همسران از کار افتاده دارند،‌ موافقت کرد بر این اساس کلیات و جزئیات آن به تصویب رسید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه طرح یک‌فوریتی الحاق یک تبصره به ماده(۵) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش از دیگر دستور کار کمیسیون اجتماعی به شمار می‌رفت، تصریح کرد:‌بر اساس آن کسانی که دارای مشاغل سخت هستند باید از سوی وزارت اطلاعات برای استخدام انها استعلام اخذ شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان با این طرح موافق نبودند لذا قرار شد این طرح جهت بررسی بیشتر به کارگروهی از کمیسیون ارجاع شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.