نرم افزارحسابداری صدگان

کاهش ساعت کاری بانوان شاغل با شرایط خاص

0 653

حسابداراپ

کاهش ساعت کاری بانوان شاغل با شرایط خاص در دستور کار هفته آینده کمیسیون اجتماعی قرار گرفت.


فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت گفت: با اصلاح عنوان لایحه و تصویب متن ماده واحده در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی , کار رسیدگی به لایحه مذکور در کمیسیون نهایی می شود.

پندار سیستم

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی و رئیس کارگروه بررسی لایحه «کاهش ساعت کاری بانوان شاغل با شرایط خاص» ضمن توضیح روند رسیدگی به لایحه مذکور افزود،‌با توجه به نهایی شدن بررسی لایحه مذکور در کارگروه تخصصی و تصویب عنوان و ماده واحده در کمیسیون،‌چند تبصره تکمیلی باقی مانده در جلسه روز یکشنبه ۹۳/۴/۲۹در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

در صورت تصویب نهایی این لایحه در صحن علنی مجلس ساعت کاری بانوان سرپرست خانوار، بانوان دارای فرزند زیر هفت سال، بانوانی که فرزند معلول یا همسر و فرزند مبتلا به بیماری صعب العلاج دارند از ۴۴ ساعت به ۳۶ ساعت تقلیل پیدا کرد و حقوق کامل دریافت خواهند نمود. اجرای صحیح این قانون در صورت تصویب نهایی در مجلس تأثیر قابل توجهی در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزند خواهد داشت و ارائه تسهیلات یک روز در هفته د رمقطع محدودی از عمر شغلی پشت گرمی مؤثری برای مادران شاغل ایجاد خواهد نمود.

عضو کمیسیون اجتماعی افزود البته تسهیلات حاصل از تصویب این قانون شامل بانوانی که وفق سایر قوانین مشابه از تقلیل ساعت کار استفاده می کنند، نخواهد شد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.