نرم افزارحسابداری صدگان

تفریغ بودجه سازمان مالیاتی

0 530

حسابداراپ

کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس هر هفته برنامه ای را در دستور کار دارد که این هفته به بررسی تفریغ بودجه سازمان مالیاتی اختصاص یافت.


قاسم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در رابطه با جزئیات جلسه امروز گفت: کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بررسی تفریغ بودجه سال ۹۱ دستگاه های اجرایی را در دستور کار خود قرار داده که این هفته نیز تفریغ بودجه سازمان امور مالیاتی در دستور کار قرار گرفت.

پندار سیستم

 نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه این هفته که با حضور رییس سازمان امور مالیاتی، معاونین و اعضای کمیته برگزار شد موارد انحرافی که در بررسی تفریغ سال ۹۱ سازمان مالیاتی انجام شده بود بررسی و پاسخ های لازم نیز از سوی مدیران سازمان مالیاتی ارایه شد.

 رییس کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: همچنین مقرر شد که پاسخ موارد انحراف از قانون به صورت مکتوب تقدیم کمیته شود و ما هم جمع بندی آنها را برای کمیسیون برنامه و بودجه تهیه و ارایه کنیم.

نماینده مردم شازند در مجلس  تصریح کرد: کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هر هفته برنامه ای را در دستور کار دارد که این هفته به بررسی تفریق بودجه سازمان مالیاتی اختصاص یافت.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.