نرم افزارحسابداری صدگان

نرخ سود سپرده در بانکها و موسسات اعتباری هماهنگ می شود.

0 639

حسابداراپ

بدینوسیله به آگاهی هموطنان عزیز می رساند: پیرو تفاهم و تصمیم متخذه در مورد ساماندهی نرخ سود سپرده های بانکی از روز شنبه مورخ ۱۳/۲/۱۳۹۳نرخ های جدید سود سپرده ها در کلیه شعب بانکها و موسسات اعتباری به طور هماهنگ به مورد اجرا گذاشته می شود.

پندار سیستم



روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: کلیه بانکها و موسسات اعتباری مکلفند قبل از ارائه هر گونه محصول یا ابزار جدید که به منظور جذب سپرده معرفی می شود، مراتب را با توضیح مشخصات کامل آن قبلا” به تایید این بانک برسانند.
همان طور که پیشتر اعلام شده است، موسساتی که خارج از نظارت بانک مرکزی به صورت آشکار یا پنهان نسبت به اعلام نرخ هایی بالاتر از نرخ های سود اعلام شده اقدام کنند، مخاطرات پیش بینی نشده ای را متوجه سپرده گذاران خواهند کرد. لذا از هموطنان ارجمند درخواست می شود ضمن حفظ هوشمندی،‌ فریب این قبیل تبلیغات را نخورده و منابع مالی خود را با مخاطره مواجه نکنند.
بدیهی است بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در صورت مشاهده هر گونه اقدام خلاف تصمیمات متخذه و یا هر گونه فعالیت غیرمجاز با متخلفین طبق مقررات برخورد قانونی لازم را معمول خواهد داشت.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.