نرم افزارحسابداری صدگان

واریز ۲۵۰ هزار تومان به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته کشوری

0 518

حسابداراپ

این پرداخت از ساعت ۲۴ امشب انجام می شود و در این دوره به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته مشمول مبلغ ۲۵۰ هزار تومان واریز و آن ها می توانند از صبح روز دوشنبه ۲۱بهمن ماه نسبت به برداشت این وجه به بانک عامل مراجعه کنند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت ۲۵۰ هزار تومان به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته کشوری خبر داد و گفت: این مبلغ بخشی از مطالبات معوقه بازنشستگان کشوری که از ساعت ۲۴ امشب به حسابشان واریز می شود.

پندار سیستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی علی ربیعی در مراسم تجلیل از خادمان انقلاب که توسط صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، افزود: تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به بازنشستگان مشمول از جمله اقداماتی است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجراست و تا کنون بیش از ۶۵ درصد مطالبات آنها تسویه شده است.

وی از پرداخت هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: این پرداخت از ساعت ۲۴ امشب انجام می شود و در این دوره به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته مشمول مبلغ ۲۵۰ هزار تومان واریز و آن ها می توانند از صبح روز دوشنبه ۲۱بهمن ماه نسبت به برداشت این وجه به بانک عامل مراجعه کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تا کنون ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری مطالبات خود را دریافت و با آنها تسویه شده است، گفت: در این مرحله نیز مطالبات ۵۵ هزار بازنشسته دیگر تسویه کامل شده و پیش بینی می شود با تمهیداتی که توسط صندوق بازنشستگی اندیشیده شده باقی مانده معوقات نیز طی ماههای آینده پرداخت شود.

ربیعی گفت: به همت این صندوق و با احتساب پرداخت هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری تا کنون بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر مطالبات خود را دریافت کرده اند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.