نرم افزارحسابداری صدگان

طرح جامع مالياتي سال ۹۳ در تمام استان هاي كشور اجرايي مي شود

0 508

حسابداراپ

معاون ماليات هاي مستقيم سازمان امور مالياتي كشور از اجراي آزمايشي طرح جامع مالياتي در سه استان كشور خبر داد و گفت: اين طرح سال ۹۳ در تمام استان هاي كشور عملياتي مي شود.


پندار سیستم

به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از ايرنا، حسين وكيلي افزود: طرح جامع مالياتي در سه استان كشور اجرا و نتايج مطلوبي در زمينه ارايه خدمات مناسب به مردم و ساماندهي موديان مالياتي به دنبال داشته است.
وي هدف از اجراي اين طرح را جمع آوري اطلاعات موديان مالياتي و بنگاه هاي اقتصادي، امانتداري و شفاف سازي در پرداخت ماليات عنوان كرد.
وكيلي مكانيزه و الكترونيكي شدن امور مالياتي براي ساماندهي فرايندهاي اجرايي ماليات را يكي ديگر از طرح هاي در دست اقدام سازمان امور مالياتي كشور اعلام كرد.
وي اظهار كرد: در صورت حمايت حاكميت و مردم، عزم عمومي سازمان امور مالياتي نه تنها قادر به تامين هزينه هاي عمومي است بلكه با ارايه راهكارهاي مناسب و نهادينه كردن فرهنگ مالياتي مي تواند كل بودجه عمومي كشور را تامين كند.
معاون توسعه منابع انساني استانداري كهگيلويه و بويراحمد نيز  گفت: جايگاه، اهميت و نقش وصول ماليات ها در بودجه و هزينه هاي عمومي بر هيچكس پوشيده نيست.
مجيد محنايي افزود: نقش سازمان امور مالياتي با توجه به رويكرد دولت جديد مبني برسرمايه گذاري بر منابع غير نفتي و كاهش هزينه كرد منابع نفتي بيش از پيش ملموس است.
وي يكي از معضلات اساسي در وصول در آمدهاي مصوب را فرار مالياتي موديان عنوان كرد و گفت:بايد قوانين كامل و محكمي براي مقابله با اين معضل تصويب و اعمال شود.

محنايي خواستار ارتقاي آگاهي مردم نسبت به پرداخت ماليات شد و افزود: چنانچه فرايند وصول ماليات به طور شفاف براي مردم تبيين و تفهيم شود از اين امر استقبال خواهند كرد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.