نرم افزارحسابداری صدگان

به تقویت استانداردهای حسابداری نیاز ضروری داریم.

0 541

حسابداراپ

بستر سلامت و شفافیت در نظام مالیاتی فراهم شده است و جامعه حسابداران می توانند به ما کمک کنند و البته بخش های حقوقی، قضایی و حتی قانونگذاری هم حمایت کنند.

پندار سیستم


 رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر ضرورت تقویت استانداردهای حسابداری و افزایش شفافیت در همه عرصه های اقتصادی گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی به شفاف بودن در فعالیت ها نیاز داریم.
به گزارش  شبکه اخبار اقتصادی ودارایی ،عسکری در دهمین همایش سالانه حسابداری ایران گفت: خلق حماسه اقتصادی به نظام مندی های حقوقی، قانونی و فنی بستگی دارد تا ظرفیت های اقتصادی کشور هم تقویت شود.
وی افزود: در تحقق سلامت و شفافیت مالی، حسابداران و حسابرسان نقشی انکار ناپذیر دارند.
عسکری، شناسایی و مبارزه با مفاسد مالی و هدایت اقتصاد در مسیر صحیح را از وظایف حسابداران و حسابرسان برشمرد و گفت: به تقویت استانداردهای حسابداری نیاز ضروری داریم.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور هراس از شفافیت را شک برانگیز دانست و گفت: آموزه های دینی و ایرانی ما همواره بر شفافیت در همه عرصه ها به ویژه مالی و اقتصادی تاکید دارد.
وی در ادامه گفت: بستر سلامت و شفافیت در نظام مالیاتی فراهم شده است و جامعه حسابداران می توانند به ما کمک کنند و البته بخش های حقوقی، قضایی و حتی قانونگذاری هم حمایت کنند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.