نرم افزارحسابداری صدگان

اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره پرداخت‌های الکترونیکی

2 624

حسابداراپ

  بانک مرکزی طی اطلاعیه‌ای لزوم پردازش تمامی پرداختهای الکترونیکی از طریق سوییچ شاپرک برای کليه بانک‌هاي دولتي، غيردولتي و مؤسسات اعتباري را اعلام کرد. 

پندار سیستم



به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ؛ به منظور نظارت دقيق و ارتقاي سطح امنيت تراکنش‌هاي خريد اينترنتي و جلوگیری از جعل ، از تاريخ ۳۰/۹/۱۳۹۲ تمامي تراکنش‌هاي پذيرندگي مربوط به درگاه‌هاي پرداخت اينترنتي بانک‌ها از مرکز «شتاب» قطع شده و اين تراکنش‌ها صرفاً از طريق «شاپرک» انجام می شوند؛ لذا ضروري است تا تاريخ فوق الذکر تمامی درگاه‌هاي پرداخت در بانک‌ها به شرکت‌هاي ارايه‌دهنده خدمات پرداخت واگذار گردد.
گفتنی است تراکنش‌هاي قابل پذيرش اينترنتي در درگاه‌هاي پرداخت شامل خريد و پرداخت قبوض مي‌باشد، که صرفاً از طريق شبکه الکترونيکی پرداخت کارت (شاپرک) قابل انجام خواهد بود و تراکنش پرداخت قبوض و سحاب از طريق اينترنت بانک براي کارت‌هاي صادر شده دربانکها همانند گذشته قابل انجام است.


محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. مهدی می گوید

    با سلام و احترام
    بنده در راستای همین موضوع در پرداختهای الکترونیک(غیرحضوری) شهرداری فعالیت می کنم.
    اگر ممکن است به صورت جزئی تر این بحث را باز کنید، همچنین دستور العملی در سایت اداره کل خزانه آمده است که کمی گنگ به نظر می رسد و در این خصوص اطلاعات بیشتر را از کجا باید تهیه کنیم؟

  2. محمد می گوید

    سلام . موضوع به سبک روزنامه ای نوشته شده وخوانده را گیج می کند وچیزی دستگیرش نمی شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.