نرم افزارحسابداری صدگان

۶ درصد در افزایش حقوق ۹۲ مغفول ماند.

0 498

حسابداراپ

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در خصوص تعیین دستمزد کارگری سال ۹۳ گفت: در تعیین دستمزد سال ۹۳ علاوه بر میزان تورم اعلامی از سوی مرکز آمار باید ۶ درصدی که در سال ۹۲ در افزایش دستمزدها لحاظ نشده است به مجموع حقوق کارگران اضافه شود.


به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، علیرضا محجوب در گفت ‌و گو با خانه ملت در خصوص تعیین دستمزد کارگران در سال ۹۳ گفت: واقعیت این است در حال حاضر هزینه خانوارهای ایرانی تقریبا بیش از دو برابر حداقل دستمزد دریافتی تعیین شده است و باید در تعیین دستمزد، هزینه واقعی سبد خانوارها مورد توجه قرار داده شود.

پندار سیستم

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع مهم که باید توجه داشت این است که بر اساس نرخ تورم ۵/۳۱ درصدی اعلام شده از سوی مرکز آمار، باید حدود ۶ درصد دیگر به حداقل دستمزد سال ۹۲ اضافه شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: در تعیین دستمزد سال ۹۳ علاوه بر میزان تورم اعلامی از سوی مرکز آمار باید ۶ درصدی که در سال ۹۲ در افزایش دستمزدها لحاظ نشده است به مجموع حقوق کارگران اضافه شود.

محجوب گفت: البته موضوعات مربوط به تعیین نرخ دستمزد معمولا در اسفند ماه مطرح می شود و هنوز زود است که درباره این موضوع صحبت شود به دلیل اینکه ارقامی که در حال حاضر در نظر گرفته شود، با ارقام واقعی فرق خواهد داشت.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در خصوص افزایش بن کارگری افزود: با وجودی که افزایش بن کارگری در شورای عالی کار تصویب شده بود دولت دهم این موضوع را اجرا نکرد، البته قرار بر این است که از مهرماه امسال افزایش بن کارگران لحاظ شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.