نرم افزارحسابداری صدگان

درآمد ۲۲ هزار میلیارد تومانی مالیاتی در ۷ ماه/ تشکیل کارگروه وصول معوقات مالیاتی

0 435

حسابداراپ

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور رقم مالیات‌های دریافتی در ۷ ماهه ابتدای سال جاری را ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان با رشد ۲۸ درصدی اعلام کرد و از ماموریت گروهی برای وصول مطالبات معوق ۱۰ هزار میلیارد تومانی مالیاتی خبرداد و گفت: گروه های جدید به مالیات بر ارزش افزوده می پیوندند.


علی عسکری در گفتگو با مهر رقم مالیات های دریافتی در ۷ ماه ابتدای سال جاری را ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و از رشد ۲۸ درصدی درآمدهای مالیاتی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

پندار سیستم

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد پیش بینی درآمدهای مالیاتی در بودجه سال ۹۳ تصریح کرد: رقم درآمدهای مالیاتی در بودجه سال آینده هنوز نهایی نشده اما قطعا رقم آن نسبت به مالیات های پیش بینی شده امسال بیشتر خواهد بود و رشد خواهد داشت.

وی از تعیین بخشی در سازمان مالیاتی برای وصول مطالبات معوق مالیاتی و اینکه این گروه ماموریت دارند که معوقات مالیاتی را دریافت کنند، خبرداد و رقم معوقات مالیاتی را ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: رقم معوقات مالیاتی جریانی سیال است  و مرتبا یکسری پرونده تشکیل و یکسری وصول می شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در مورد گروه های جدید مشمول مالیات بر ارزش افزود اظهارداشت: در حال فراخوان تعدادی از مشمولان جهت پیوستن گروه های جدید به مالیات بر ارزش افزوده هستیم.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.