نرم افزارحسابداری صدگان

سامانه نظارت الکترونیکی فعالیت حسابرسان را تسهیل می کند.

0 532

حسابداراپ

مدیر پروژه سامانه نظارت الکترونیکی گفت: این سامانه ابزاری است برای تسهیل فعالیت حسابرسان برای انجام کار حسابرسی از این رو در طراحی این پروژه نقش عوامل انسانی تضعیف و کم نشده است.


  به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجید زاهدی وش در جریان مراسم تودیع و معارفه رئیس دیوان محاسبات گفت: دیوان محاسبات از سال ۸۹ برای تسریع در انجام وظایف دیوان این سامانه را طراحی کرد و در مراحل طراحی از تمام خبرگان بخش آی‌تی استفاده کرد.

وی افزود: به دستور رحمانی فضلی از سال ۸۹ کمیته سیاستگذاری و راهبری این پروژه طراحی شده که اولین بخش این پروژه به بررسی ذخیره‌سازی و بازخوانی اطلاعات پرداخته شد.

پندار سیستم

مدیر طرح سنا ذخیره‌سازی اطلاعات دیوان را به جهت حجم بالای مستندات مکتوب با اهمیت خواند و گفت: پس از مطالعه و بررسی بخش اول پروژه که همان ذخیره‌سازی و بازخوانی اطلاعات است، نهایتا به طراحی دیتاسنتر جدید رسیدیم.

وی با بیان اینکه این دیتاسنتر در فضایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع مستقر شده و تمام تدابیر امنیتی برای حفاظت از آن اعمال شده است، گفت: این دیتاسنتر مسئول جمع‌آوری اطلاعات از تمام ادارات کل دیوان در کل استان‌هاست.

زاهدی وش افزود: سیستم‌های نرم‌افزاری حسابداری ادارات از تنوع خاصی برخوردار است، از این رو برای تبدیل این اطلاعات به شکل مورد نیاز به طراحی سیستم جدیدی نیاز بود که در نهایت به راحت‌ترین راه که همان سامانه سنا است رسیدیم.

به گفته وی در طرح سنا نرم‌افزار رابطی طراحی شده است تا اطلاعات دستگا‌ه‌هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند پالایش و به شکل مورد نظر ما تبدیل شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.