نرم افزارحسابداری صدگان

دارندگان سابقه بیمه کمتر از ۱۰ سال نیز از امتیاز بازنشستگی برخوردار می‌شوند.

1 701

حسابداراپ

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی  (سه‌شنبه) مجلس به کلیات طرحی رای دادند که در صورت تصویب جزئیات آن، افرادی که حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه دارند متناسب با سنوات، حقوق بازنشستگی می‌گیرند و کسانی که کمتر از ۱۰ سال بیمه پرداخت کرده‌اند نیز با پرداخت مابه‌التفاوت مبلغ تا ۱۰ سال از امتیاز بازنشستگی برخوردار می‌شوند.


به گزارش (ایسنا)، کلیات طرح تعیین تکلیف تامین اجتماعی اشخاصی که ۱۰ سال و کمتر حق بیمه پرداخت کرده‌اند، پس از تصویب دو فوریت این طرح در جلسه علنی روز یکشنبه، امروز (سه‌شنبه) مطرح شد و نمایندگان با ۱۶۱ رای موافق، ۴۱ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر به تصویب آن رای دادند.

پندار سیستم

در ماده واحده این طرح سازمان تامین اجتماعی مکلف شده به افرادی که حداقل ۱۰ سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند و به سن ۶۰ سال برای مردان و ۵۵ سال برای زنان رسیده‌اند یا از کار افتاده شده‌اند، متناسب با سنوات پرداخت حق بیمه، حقوق بازنشستگی پرداخت کنند.

همچنین در این طرح پیش‌بینی شده افرادی که کمتر از ۱۰ سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند می‌توانند با پرداخت مابه‌التفاوت حق بیمه تا ۱۰ سال از امتیاز بازنشستگی برخوردار شوند.

البته تاکنون تنها کلیات این طرح به تصویب رسیده و ممکن است در جزئیات آن تغییراتی ایجاد شود.


محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. مهدی می گوید

    پدرم با پرداخت .سه سال سابقه بیمه کارگران ساختمانی باسن ۷۵سال بازنشست میشود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.