نرم افزارحسابداری صدگان

نرخ سود بانکی تغییر نمی کند.

1 716

حسابداراپ

عموم اعضای شورای پول و اعتبار به این جمع بندی رسیده اند که به تغییر نرخ سود بانکی نیازی نیست.


وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ سود بانکی تغییر نمی کند و سیاست های ارزی هم ثابت می ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، سید شمس الدین حسینی در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه در جمع خبرنگاران افزود: عموم اعضای شورای پول و اعتبار به این جمع بندی رسیده اند که به تغییر نرخ سود بانکی نیازی نیست.

پندار سیستم

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تصمیم جدید ارزی در راه نیست ، گفت: ارز کالاهای اساسی مانند گذشته پرداخت می شود.

وی درباره بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی هم گفت: هر چند این بسته سالانه تدوین و تصویب می شد ، اما از آنجایی که سیاست ها و نظارت ها یکساله نیست ، در دور قبل مقرر شد که همان بسته ملاک عمل باشد و این بسته تا زمانی که نیاز نباشد ، تغییر نمی کند.

حسینی با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور و نظر کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تصویب بودجه به عملی بودن مصوبه ها توجه شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه کاهش درآمدی قانون هدفمندی یارانه ها در سال گذشته سبب شد برخی از احکام امکان اجرایی نداشته باشد ، گفت: بودجه ای تصویب شود که در عمل امکان اجرای آن باشد.

وی هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس ،بانک و بیمه را بزرگ ترین نمایشگاه خاورمیانه دانست و افزود: حضور شرکت های خارجی نشان از رشد بازار سرمایه ایران دارد که سرمایه گذاران خارجی را جلب کرده است.

 

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. شرکت پاراب می گوید

    خواهشمند است نرخ لایبور را در سال ۱۳۹۱ اعلام فرمائید.
    با تشکر شرکت پاراب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.