نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت / ۷۰۰ هزار تومان پرداختی با ۳۰ سال حق بیمه

0 553

حسابداراپ

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این سازمان احتمالا در اردیبهشت ماه محاسبه و پرداخت می شود.

.

علی اکبر خبازها در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در سال جاری بر اساس مصوبه دولت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است و این افزایش در حقوق ماه آینده آنان در نظر گرفته می شود.

.

پندار سیستم

وی از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای افزایش حقوق ها خبر داد و تاکید کرد: هنگامی که افزایش ۲۵ درصدی اعلام شده به طور حتم در بودجه اعتبار مورد نیاز برای تامین آن نیز اختصاص داده شده است و اگر هم چنین نباشد تا زمان پرداخت بودجه آن تامین می شود.

.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگران سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حقوق ۷۰۰ هزار تومانی بازنشستگان در سال جاری نیز گفت: حقوق ۷۰۰ هزار تومانی شامل تمامی بازنشستگان نمی شود و تنها افرادی این حقوق را می گیرند که ۳۰ سال حق بیمه کامل پرداخت کرده باشند که البته تعداد آنان نیز کم نیست.

.

به گفته خبازها، بازنشستگان حقوق فروردین خود را دریافت کرده اند به همین دلیل اعمال افزایش حقوق آنان از اردیبهشت خواهد بود و مابه‌التفاوت ماه‌ اول نیز همراه با حقوق به حساب‌شان واریز می شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.