نرم افزارحسابداری صدگان

مصوبه افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان دولتی ابلاغ شد

0 787

حسابداراپ

مصوبه هیات وزیران در خصوص افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان دولتی با امضای ˈمحمدرضا رحیمیˈ معاون اول رئیس جمهوری، روز یکشنبه به وزارتخانه ها، سازمان ها و موسسات دولتی ابلاغ شد.

پندار سیستم

.

به گزارش ایرنا، بر اساس تصویب نامه هیات وزیران، ضریب حقوق مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری برای سال ۱۳۹۲ به میزان یک هزار و شش ریال تعیین شد.
.
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهوری، روز پنجشنبه هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از اصلاح مصوبه ضریب حقوق کارمندان دولت در سال ۱۳۹۲ خبر داده و گفته بود: دولت با اصلاح مصوبه قبلی خود، تصمیم گرفت حقوق کارمندان و بازنشستگان را در سال جدید به جای ۲۰ درصد، ۲۵ درصد افزایش دهد.
.
وی افزوده بود: هیات وزیران در مصوبه ۲۷ اسفند سال ۱۳۹۱، تصمیم گرفته بود که حقوق کارمندان دولت در سال جاری ۲۰ درصد افزایش یابد، ولی به تازگی با اصلاح این مصوبه، مقرر شد حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان ۲۵ درصد افزایش یابد.
.
ممبینی گفته بود که اصلاحیه جدید، ۱۷ یا ۱۸ فروردین ماه جاری ابلاغ خواهد شد.
.
در مصوبه قبلی دولت، ضریب حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری برای سال ۱۳۹۲ به میزان نهصد و شصت و شش (۹۶۶) ریال تعیین شده بود که معنی آن افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال جاری بود؛ اما با اصلاح این مصوبه و افزایش ضریب از ۹۶۶ ریال به یک هزار و شش ریال، حقوق کارمندان و بازنشستگان ۲۵ درصد افزایش می یابد.
.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.