نرم افزارحسابداری صدگان

قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا می شود

0 655

حسابداراپ

دبیر کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی کشور از اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال ۹۲ خبر داد.

.

ˈمحمد اسدیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار عضو این کانون هستند، افزود: بازنشستگان تامین اجتماعی از سال ۸۸ منتظرند تا قانون همانندسازی حقوقشان اجرایی شود.

.

وی ادامه داد: درسال جاری بر اساس مصوبه دولت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است و این افزایش در حقوق ماه آینده( اردیبهشت ) آنان در نظر گرفته می شود.

پندار سیستم

.

اسدی اظهار کرد : مابه التفاوت ماه اول نیز همراه با حقوق ماه آینده به حساب بازنشستگان واریز می شود.
.
وی با اشاره به حقوق ۷۰۰ هزار تومانی بازنشستگان در سال جاری افزود: حقوق ۷۰۰ هزار تومانی شامل تمامی بازنشستگان نمی شود و تنها افرادی این حقوق را می گیرند که ۳۰ سال حق بیمه کامل پرداخت کرده باشند. 
..
این مسوول تاکید کرد: همچنین افرادی که به موجب قوانین، با ۲۰ و ۲۵ سال خدمت بازنشسته شده اند نیز شامل این افزایش خواهند بود.

.

دبیر کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی کشورادامه داد:همه بازنشستگان و مستمری بگیرانی که حق بیمه خود را بطور کامل و به مدت ۳۰ سال تمام پرداخت کرده اند، افزایش ۲۵ درصدی حقوق خواهند داشت و حقوق این افراد کمتر از ۷۰۰ هزار تومان نخواهد بود.

.

وی در ادامه از افزایش ۹۰ درصدی خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد.

..

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.