نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان آغاز شد.

0 842

حسابداراپ

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، علیرضا رخشنده رو افزود: برای جلوگیری از ازدحام در بانک‌ها بازنشستگان و مستمری‌بگیران سراسر کشور می‌توانند از امروز بر اساس حروف الفبا برای دریافت حقوق و عیدی خود به بانک مراجعه کنند.

.

وی در این رابطه افزود: مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان بابت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی به بانک پرداخت شده است.

.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی فراهم شدن ذخیره ارزی قابل توجه این سازمان در سال جاری را اقدامی قابل توجه و ارزشمند دانست و گفت: ذخیره ارزی تامین اجتماعی در حال حاضر معادل بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

.

دکتر علیرضا رخشنده رو ذخیره ارزی تامین اجتماعی را پشتوانه‌ای مهم برای این سازمان دانست و افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم‌ها وجود دارد انتقال این مبلغ به صورت تدریجی انجام می‌شود.

پندار سیستم

.

رخشنده‌رو پرداخت مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز تصویربرداری طرف قرارداد تامین اجتماعی را از برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان برای این منظور در هفته گذشته به استان ها اختصاص و پرداخت شده است که با این پرداخت، مطالبات این گروه از مجموعه‌های طرف قرارداد با تامین اجتماعی به طور کامل تسویه می‌شود و تامین اجتماعی تا پایان سال جاری هیچگونه بدهی بابت اسنادی که رسیدگی شده به آنها نخواهد داشت.

.

وی در رابطه با پرداخت مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان‌های دولتی از تامین اجتماعی نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی بابت تحویل دارو، از این مراکز درمانی مطالبات زیادی دارد و میزان مطالبات و بدهی در یک تراز قرار دارند، براساس مذاکرات صورت گرفته با سرپرست محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کارگروهی در این رابطه تشکیل شده و در حال بررسی راهکاری برای تهاتر این مطالبات هستند که با تهاتر این دو موضوع طلب و بدهی تسویه می‌شود.

.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی برنامه‌های مناسب و اقدامات ارزشمند صورت گرفته در این سازمان طی سال ۹۱ را منجر به رفع مشکلات دانست و گفت: در نتیجه تدابیری که توسط مدیریت سازمان تأمین‌اجتماعی اتخاذ شد در ورود به سال ۹۲ هیچگونه بدهی از سال قبل نداریم و این موفقیت نسبت به سنوات قبل بی نظیر است.

.

رخشنده‌رو در ادامه با اشاره به اختصاص مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان در رابطه با عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی افزود: با تلاش مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی عیدی مستمری بگیران در زمان مقرر و بدون کمترین تاخیر تامین و پرداخت شد و دریافت آن توسط مستمری بگیران طبق روال سابق برای جلوگیری از ازدحام در بانک‌ها براساس حروف الفبا انجام می‌شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.