نرم افزارحسابداری صدگان

نحوه محاسبه مقرري بازنشستگي کارکنان ثابت ادارات تغيير کرد.

0 674

حسابداراپ

براساس اصلاح موادي از قانون مديريت خدمات کشوري در کميسيون اجتماعي مجلس نحوه محاسبه مقرري بازنشستگي کارکنان ثابت سازمان ها و ادارات تغيير يافت.

.

پندار سیستم

عضو کميسيون اجتماعي مجلس در گفت وگو باخراسان با بيان اين مطلب، گفت: براساس تصميم کميسيون مقرري بازنشستگي کارکنان ثابت که به سن بازنشستگي رسيده اند بر مبناي آخرين حکم حقوقي و ميزان دريافتي آخرين ماه خدمت آنان محاسبه مي شود که البته بايد به تصويب مجلس هم برسد. مهدي عيسي زاده افزود: قانون انتقال ماموريت ۳ تا ۵ساله کارکنان به شرکت ها يا ادارات دولتي نيز لغو شد.

.

وي همچنين گفت: در بند ديگر قانون مصوب شد، در صورت انتقال کارکنان از سازماني به سازمان ديگر، سازمان مادر مزايا، معوقات و بازنشستگي و … را به حساب سازمان به کار گيرنده آن فرد کارمند پرداخت کند. اين نماينده مجلس با مقايسه بين امکانات رفاهي برخي از سازمان ها اظهار کرد: برخي از ادارات مثل بانک ها بهترين خدمات را به کارکنان خود ارائه مي دهند در حالي که برخي ديگر مثل ادارات ثبت احوال که درآمد چنداني ندارند از ارائه اين خدمات ناتوانند که با تصميم اعضاي کميسيون اجتماعي قرار شد امکانات ادارات مختلف يکسان سازي شود. وي افزود: درباره تغيير وضعيت کارکنان پيماني و شرکتي و فعاليت اين کارکنان در ادارات دولتي در جلسه آينده تصميم گيري مي شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.