نرم افزارحسابداری صدگان

ارائه طرح شغل خانه داری به مجلس

0 664

حسابداراپ

 سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)، از تهیه طرحی مبنی بر محسوب شدن خانه داری به عنوان شغل خبر داد و گفت: به موجب این طرح، نظام برای زنان سرپرست خانوار که به تربیت فرزندان خود مشغول هستند، حقوق اختصاص می دهد.

.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی، حسین انواری در جلسه‌ای با مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس، گفت: از تهیه طرحی مبنی بر محسوب شدن خانه داری به عنوان شغل خبر داد و گفت: این طرح تا یک ماه آینده به مجلس و شورای عالی اشتغال ارائه می شود.

 .

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)، ادامه داد: به موجب این طرح، نظام برای زنان سرپرست خانوار که به تربیت فرزندان خود مشغول هستند، حقوق اختصاص می دهد.

پندار سیستم

 .

وی با بیان اینکه این نهاد به دنبال آن است تا ظرفیت های بالقوه افراد بالفعل شود، افزود: دریافت مستمری و حتی یارانه مستقیم در دراز مدت اثر بخشی خود را از دست خواهد داد.

 .

این مقام ارشد کمتیه امداد در مورد اقدامات فرهنگی این نهاد برای مددجویان تحت حمایت، یادآور شد: مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار در چگونگی اداره خانواده، برگزاری اردوهای خانوادگی، کلاسهای مشاوره و آموزش خانواده در قبل، حین و بعد از ازدواج برای مددجویان این نهاد در نظر گرفته شده است.

 .

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)، با تأکید بر هدایت تحصیلی دانش آموزان به سمت هنرستانها، افزود: با اتمام تحصیل در هنرستان این دانش آموزان با یک فن و حرفه ای آشنا و با کسب مهارت‌های لازم به ایجاد اشتغال نزدیک می‌شوند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.