نرم افزارحسابداری صدگان

قانون بازنشستگي پيش از موعد تا اسفند اجرا مي‌شود.

5 1,280

حسابداراپ

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي متعهد شد تا اسفند قانون بازنشستگي پيش از موعد کارگران را اجرايي کند.

.

پندار سیستم

نماينده اراک و عضو فراکسيون کارگري مجلس در گفتگو با ايلنا گفت: در ۳ برنامه سوم و چهارم و پنجم، دولت موظف شده است تا کليه کارگران بالاي ۲۵ سال را با مشارکت کارفرمايان بازنشسته و نيروهاي جديد را جايگزين آنان کند اما متاسفانه اجراي اين قانون چندين سال است که معطل مانده و تاکنون هيچ اقدامي صورت نگرفته است.

.

وي گفت: بر اين اساس سه شنبه گذشته وزير تعاون ،کار و رفاه اجتماعي با طرح سوال از سوي اينجانب در صحن مجلس به منظور پاسخگويي حاضر شد و متعهد شد تا پايان ماه آينده با تأمين بودجه اين طرح اقدام لازم در جهت بازنشستگي پيش از موعد کارگران به عمل آيد و در غير اين صورت اين موضوع مجدداً از طريق هيئت رئيسه مجلس از روشهاي قانوني ديگر پيگيري مي‌شود.

.

محل تبلیغ شما

5 نظرات
  1. فیوج می گوید

    سلام خسته نباشید ما کارگران نیز تا عمر داریم دعا گو خواهیم بود که خداوند روزبروز بر عزت شما بیفزایدو خانواده تان نیزدر پناه خداوند سلامت بمانند.

  2. جواد نظری فرد می گوید

    با تشکر از همه عواملی که در راه اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد کارگران فعالیت می کنند تقاضامندیم قانون ۲۵ سال را از حالت مقطعی به صورت یک قانون کلی به جای ۳۰ سال پیشنهاد فرمائید.

  3. علی احمدی می گوید

    لازم است حتما حتما حتما هر چه سریع تر اجرا شود.

  4. بهرام نقدی می گوید

    با تشکر از زحمات شما کارگران به علت مشکل بودن شغلشان نسبت به کارمندان باید زودتر مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد قرارگیرند .ولی به نظر میرسد همه برای کارمندان دغدغه دارند

  5. عبدالله مصلحی پور می گوید

    اینجانب از طریق این رسانه از شما نماینده محترم و از همه کسانیکه که به طرق مختلف در صدد احیای حقوق کارگران این قشر زحمتکش و آسیب پذیر جامعه تلاش میکنند سپاسگزارم و تلاش بی وقفه شما جهت پیگیری موضوع را ارج مینهم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.