نرم افزارحسابداری صدگان

مشکل انتقال آنی وجوه با پایانه ها برطرف شد.

8 762

حسابداراپ

مشکل انتقال آنی وجوه توسط دستگاه‌های پُز (پایانه پرداخت الکترونیک) که با انتقادات شدید فروشندگان صنف‌های مختلف مواجه شده بود، از صبح امروز سه شنبه برطرف شده است.

.
براساس گزارش مهر، در حالی در دو هفته اخیر و با بخشنامه بانک مرکزی، انتقال آنی وجوه توسط دستگاه‌های پُز مستقر در فروشگاه‌ها و صنف‌های مختلف با مشکلاتی مواجه شده بود که براساس گزارش‌های میدانی، این مشکلات از صبح امروز سه شنبه برطرف شده است.
.

پندار سیستم

بانک مرکزی پیش از این اطلاعیه داده بود که واریز وجه منظور شده به حساب بانکی فروشندگان در مقاطع مشخص چند ساعته در هر روز به صورت تجمعی صورت می پذیرد.
.

تمامی فروشندگان دارای دستگاه کارت خوان می توانند در صورت بروز مشکل با شماره تلفن های مندرج بر روی دستگاه کارتخوان خود تماس گرفته و درصورتی که شرکت مربوطه از پاسخگویی مناسب خودداری کرد ، شکایات خود را جهت پیگیری های بعدی ، به شماره پیام گیر ۲۹۹۵۴۸۵۵ بانک مرکزی با ذکر شماره حساب و نام بانک متصل به پایانه اعلام کنند.
.

تغییرات ناشی از روند تجمعی تسویه حساب و واریز وجه به حساب فروشندگان به منظور افزایش ظرفیت پاسخگویی ، کنترل بهتر ترافیک شبکه و در راستای افزایش کیفی سطح خدمات به دارندگان کارت خصوصاً با توجه به در پیش بودن ایام پرتراکم پایان سال صورت پذیرفته است.

.

محل تبلیغ شما

8 نظرات
  1. مهدی می گوید

    سلام.آقا کی گفته مشکل انتقال آنی وجود حل شده؟من دستگاه posبانک ملی دارم اما هنوز که هنوز نمیتونم هیچ تراکنشی با اون انجام بدم.کی مشکل ما را حل میکنه؟شما؟

  2. Mahdi می گوید

    برای کارتخوان سامان ما هم از پنجشنبه ۱۶ آذر کارت کشیده شده و تا امروز شنبه ۸صبح هنوز پولی واریز نشده…

  3. حمید می گوید

    منم سامان دارم پنجشنبه کارت کشیده شد ولی واریز نشد چکم برگشت خورد امروزم شنبه هستش فعلا واریز نشده
    واقعا خسته نباشید میگم همه به فکر پیشرفت هستن ما در حال عقب گرد

  4. احم می گوید

    من ۱۲/۰۹/۱۳۹۱ کارت کشیدن امروز ۲۰/۰۹/۹۱ هنوز خبری نیست .طبق گفته شما باید بعد از ۲ ساعت به حساب واریز شود ولی در واقع بعد از ۲ هفته شاید به حساب بیاید .اومدین ابروش درست کنین زدین کورش کردین – خسته نباشی .

  5. علی می گوید

    من موندم تو ایران چرا همه باید به زور برن بهشت؟؟بابا این طرح میگه به خاطر
    حفظ حقوق مشتری ها و احتمال سرقت و یا دزیده شدن کارت یکی و… سوء استفاده از آن پول به صورت آنی وارد نمیشه تا صاحب اگر خواست اقدامی انجام بده!!!!!!!!؟؟؟؟ حالا به کسی چه مربوط که کارت کسی مورد سو استفاده قرار میگیره من نمیدونم!من چکم سر همین موضوع برگشت خورد

  6. نادر می گوید

    من که دستگاهم را انداختم تو کشو و فقط پول نقد قبول میکنم. مشتری خودش میره از عابر بانک پول میگیره میاره

  7. علیرضا می گوید

    عزیز شما تنها نیستی تقریبا همه فروشگاه های تهران همین کارو کردن

  8. اصغر می گوید

    كار دست همينه
    با اين كار گردش نقدينگي بيشتر ميشه و در نتيجه كيف قاپي هم بيشتر

    تا بفهمن اين افكار طلاييشون چه نتايجي داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.