نرم افزارحسابداری صدگان

موافقت تأمین اجتماعی برای برداشتن محدودیت‌های بیمه‌ای فرزند چهارم

0 681

حسابداراپ

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، صمدالله فیروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره برداشتن محدودیت‌های بیمه‌ای برای فرزند چهارم به بعد خانواده‌ها اظهار داشت: براساس قانون تنظیم خانواده مصوب سال ۱۳۷۲ محدودیت‌هایی از جمله بیمه برای فرزند چهارم به بعد اعمال شد.

.

وی ادامه داد: براساس این قانون، بیمه شده اصلی باید هزینه خدمات درمانی را برای فرزند چهارم پرداخت کند.

.

فیروزی بیان داشت: در قانون تنظیم خانواده مصوب ۱۳۷۲ آمده است تمامی امتیازات براساس تعداد فرزندان و عائله مشخص شده وضع شده‌اند و برای فرزندان چهارم به بعد که یک سال از تولد آن‌ها می‌گذرد قابل اعمال نیست.

.

پندار سیستم

نائب رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی افزود: با توجه به حمایت از خانواده‌ها و افزایش جمعیت در کشور سال گذشته دولت لایحه‌ اصلاح قوانین تنظیم خانواده را به مجلس ارسال کرد.

.

وی با اشاره به این که سازمان تأمین اجتماعی موافق برداشتن محدودیت‌ها برای فرزند چهارم به بعد است، بیان داشت: نه تنها محدودیت‌ها برای فرزندان چهارم به بعد باید برداشته شود بلکه باید تشویق‌هایی برای افزایش جمعیت داشت.

.

فیروزی اظهار داشت: اصلاح قوانین تنظیم خانواده در مجلس در حال بررسی‌های نهایی است.

.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه چه اقداماتی سازمان تأمین اجتماعی برای تشویق افزایش جمعیت انجام داده است، گفت: مرخصی زایمان و دوران شیردهی افزایش یافته است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.