نرم افزارحسابداری صدگان

مشکل مالیات بر ارزش افزوده قطعه‌سازان حل شد.

1 547

حسابداراپ

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از حل مشکل پرداخت مالیات بر ارزش افزوده قطعه‌سازان خبر داد.

.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد به‌نیا در دومین همایش سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو که به منظور بررسی مشکلات این صنعت، برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر شرایط جنگی در صنعت حاکم است بنابراین در شرایط جنگی تصمیمات جنگی نیز باید اتخاذ شود.

.

پندار سیستم

وی ادامه داد: بعد از پنج ماه پیگیری توافق شد که میزان طلب قطعه‌سازان از خودروسازان از ناحیه مالیات بر ارزش افزوده پرداختی به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شود تا مالیات بر ارزش افزوده از خودروساز دریافت شود.

.

به‌نیا افزود: حدود ۴۸ قطعه‌ساز در مکاتبات با انجمن میزان طلب خود از خودروسازان را اعلام کرده‌اند که این اطلاعات به اداره مالیات بر ارزش افزوده ارسال و مشکل ۲۱ قطعه‌ساز تاکنون حل شده است.

.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران با بیان اینکه باقی قطعه‌سازان نیز مدارک خود را به انجمن ارسال کنند تا مشکل پرداخت مالیات بر ارزش افزوده آن‌ها حل شود، تصریح کرد: ‌البته پیشنهاد اصلی ما این است که مالیات بر ارزش افزوده از مشتری نهایی اخذ شود. درواقع مشتری هنگام خرید پول خودرو را به خودروساز و مالیات آن‌را مستقیم به حساب اداره دارایی واریز کند تا سیکل معیوب فعلی از بین برود.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. غلامپور می گوید

    مشکل { پرداخت } مالیات بر ارزش افزوده قطعه سازان حل شد ، درست تر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.