نرم افزارحسابداری صدگان

تمامی واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی مشمول قانون بخشودگی جرائم می‌شوند.

0 692

حسابداراپ

محمدحسن زدا در همایش قانون بخشودگی جرائم مطالبات که با حضور معاونان بیمه‌ای، رؤسا و کارشناسان ارشد درآمد و اجرائیات ادارات کل استان‌ها برگزار شد با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: استفاده از مزایای این قانون نیازمند پرداخت و یا تعیین تکلیف اصل حق‌بیمه کارفرمایان مدیون تا پایان آذر سال‌جاری است.

.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: درصورتی که کارفرمایان مشمول درخواست کتبی مبنی بر پرداخت بدهی‌های معوقه قطعی بابت حق‌بیمه و بیمه بیکاری لغایت اسفند۹۰ کارگاه خود را به سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه و مبلغ مربوطه را تا تاریخ ۳۰/۹/۹۱ پرداخت نمایند، از ۹۰ درصد بخشودگی جرائم متعلقه برخوردار می‌شوند.

.
زدا اظهار داشت: چنانچه کارفرمایان مشمول این قانون قادر به پرداخت کل بدهی‌های قطعی معوقه خود به صورت یک جا نباشند، می‌توانند درخواست کتبی خود را حداکثرتا تاریخ ۳۰/۹/۹۱ مبنی بر تقسیط بدهی کارگاه به شعبه تامین اجتماعی ارائه نمایند و به ازای هر ماه، مشمول ۱۰ درصد تخفیف بخشودگی شوند.
.

پندار سیستم

وی خاطرنشان کرد: چنانچه کارفرمایان به هر دلیل هریک از اقساط را تا سررسید قسط بعدی پرداخت نکنند، بدهی تبدیل به حال شده و جرائم نسبت به مانده بدهی از تاریخ تبدیل به حال دریافت خواهد شد.
.

مدیرکل درآمد حق‌بیمه گفت: چنانچه کارفرمایی بدهی‌های لغایت سال ۹۰ را قبل از اجرای قانون تقسیط و درحال پرداخت اقساط باشد، می‌تواند با ارائه درخواست کتبی از بخشودگی بخشی از جرائم متعلقه برخوردار شود.
.

وی افزود: همچنین جرائم حق‌بیمه‌های متعلقه تمامی کارگاه‌هایی که لغایت اسفند ۹۰ نسبت به پرداخت اصل حق‌بیمه خود اقدام نموده‌اند، از ۹۰ درصد بخشودگی جرائم متعلقه برخوردار خواهند شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.