نرم افزارحسابداری صدگان

اول حقوق پرداخت مي‌شود بعد اضافه‌كار

0 547

حسابداراپ

معاون بودجه معاونت برنامه‌ريزي گفت: بودجه برخي دستگاه‌ها كاهش پيدا كرده و برخي نيز از افزايش برخوردار شده است اما در شرايطي كه محدوديت منابع داريم بايد در مصارف نيز محدوديت داشته باشيم.

 .

رحيم ممبيني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره تخصيص بودجه دستگاه‌هاي اجرايي اظهار كرد:‌ به استناد بند «و» قانون برنامه پنج ساله پنجم دولت موظف است در حدود وصولي درآمدها و ساير منابع عمومي تخصيص صادر كند.

 .

وي در ادامه با بيان اين‌كه صدور تخصيص سازوكار قانوني دارد كه در قانون برنامه و بودجه مشخص شده است، تصريح كرد:‌ كميته‌اي به نام كميته تخصيص وجود دارد كه اين كار را در مقاطع سه ماه مشخص مي‌كند و پيش‌بيني وصول درآمدها بررسي مي‌شود.

 .

معاون بودجه معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري با بيان اين‌كه خزانه‌داري كل وزارت امور اقتصادي و دارايي و همچنين معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري در اين كميته حضور دارند، خاطرنشان كرد: ‌دراين كميته پيش بيني درآمدها براي باقي مانده سال تعيين و متناسب با هشت ماه آينده به دستگاه‌ها اعلام شده است.

 .

ممبيني در ادامه با بيان اين‌كه تخصيص بودجه دستگاه‌ها متفاوت است و برخي بيش از ۹۰ درصد را دريافت مي‌كنند، گفت:‌ به برخي دستگاه‌ها نيز ميزان كمتري تخصيص داده مي‌شود.

 .

معاون بودجه معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري با اشاره به اين در بودجه کل کشور دو نوع پرداختی اجتناب ناپذیر و اجتناب‌پذیر داریم، افزود: حقوق و مزایای کارکنان در ردیف پرداخت‌های اجتناب ناپذیر قرار دارد و ‌دستگاه‌ها بايد در چارچوب اولويت خود برنامه‌ريزي كنند.

 .

ممبيني با بيان اين‌كه بودجه برخي دستگاه‌ها كاهش پيدا كرده و برخي نيز از افزايش برخوردار شده است گفت: در شرايطي كه محدوديت منابع داريم بايد در مصارف نيز محدوديت داشته باشيم.

 .

وي در ادامه درباره اضافه كاري كارمندان اظهار كرد: اين امر بستگي به نظر دستگاه‌ها دارند و بايد ابتدا حقوق و مزايا را پرداخت كنند و سپس براساس اولويت‌ها برنامه‌ريزي كنند.

 .

معاون بودجه معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري در پايان درباره پرداخت معوقه كارمندان اظهار كرد:‌ تا جايي كه اطلاع دارم صندوق‌هاي بازنشستگي و شاغلان نيز معوقه‌هايشان را دريافت كرده‌اند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.