نرم افزارحسابداری صدگان

انتقال وجه سه جانبه درخودپرازهای هفت بانک عملیاتی شد

0 685

حسابداراپ

انتقال سه جانبه وجه از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌های بانک صادرات، ملی، صنعت و معدن ، توسعه صادرات ، دی ، توسعه تعاون و سپه عملیاتی شد.

.

به گزارش بینا، به منظورافزایش رضایت مندی و سطح دسترسی مشتریان به خدمات الکترونیکی بانکی امکان انتقال وجه سه جانبه دربانک‌های صادرات، ملی، صنعت و معدن ، توسعه صادرات ، توسعه تعاون و سپه فراهم شد.توضیح اینکه به فرض مشتریان دارای کارت بانک ملی با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک سپه به حساب سپهری نزد بانک صادرات ایران انتقال وجه انجام دهند.

پندار سیستم

.
همچنین مشتریان دارای کارت بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز یکی از بانک‌های ذکر شده به حساب‌های نزد بانک‌های فوق انتقال وجه انجام دهند.

.
با عملیاتی شدن این طرح مشتریان بانک‌های مذکور با سهولت بیشتری عملیات بانکی خود را انجام دهند که این امر می‌تواند کاهش ترافیک، هزینه‌ها و آلودگی هوا را در برداشته باشد.

.
شایان ذکراست بانک صادرات ایران به عنوان بانک برتر درحوزه فن آوری اطلاعات تاکنون ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت الکترونیکی بانکی را صادر،۴۷ میلیون حساب بانکی برای هموطنان افتتاح و ۳ هزار و ۷۷۷دستگاه خودپرداز را در اقصی نقاط کشور نصب کرده است همچنین ابزارهای الکترونیکی این بانک روزانه به طور میانگین ۱۴ میلیون تراکنش الکترونیکی انجام و هرماه به طور متوسط ۶۰ میلیون تراکنش مالی موفق شتابی انجام می‌دهند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.