نرم افزارحسابداری صدگان

اعلام شماره حساب های بانکی برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

0 564

حسابداراپ

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نیازی به کمک غیر نقدی و وسایل اولیه برای زلزله زدگان نداریم و هموطنان می‌توانند کمک های خود را به صورت نقدی انجام دهند.

.
به گزارش بینا، حسین درخشان اظهار داشت: هموطنان که مایل به کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی هستند، می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی ایران واریز کنند.

.
وی ادامه داد: بار دیگر هموطنان نوع دوستی خود را نشان داده و از سراسر کشور برای امدادرسانی و کمک اعلام آمادگی کرده اند. البته هلال احمر برای تامین کمک های غیر نقدی و لوازم امدادی و اسکان مشکلی ندارد و به خوبی تجهیزات در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.
.
بانک مسکن
همچنین روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد: شماره حساب ۰۰۲۲۲۲۲۲۲۲ نزد شعبه مرکزی بانک مسکن و  شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۵۲۲۲۲۲۲۲۲ به منظور جمع آوری وجوه نقدی هموطنان برای یاری رساندن به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی فعال گردید.

.
هموطنان می توانند با مراجعه به تمامی شعب بانک مسکن  وجوه نقدی خود را برای کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی به شماره حساب ۰۰۲۲۲۲۲۲۲۲ نزد شعبه مرکزی و یا شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۵۲۲۲۲۲۲۲۲ واریز نمایند.
.
بانک پاسارگاد
همچنین بانکداران بانک پاسارگاد ضایعه غم انگیز و تاسف بار زلزله در آدربایجان شرقی را به مردم شریف و غیور آذری، تسلیت گفته و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی عاجل خواستارند.

.
تمام همکاران بانک پاسارگاد شریک این غم ملی بوده و آمادگی کامل خود را برای پشتیبانی و کمک به هم وطنان زلزله زده اعلام می دارند. به همین منظور شماره حساب ۱-۱۰۴۸۸۱۴۴-۱۱۰-۲۰۱ را جهت واریز کمک های نقدی خود در شعبه های بانک پاسارگاد اختصاص داده اند و از ملت شریف ایران دعوت می شود در این امر انسانی مشارکت فرمایند. بدیهی است وجوه واریزی زیر نظر هیات مدیره بانک پاسارگاد به امر کمک به آسیب دیدگان اختصاص خواهد یافت.
.
بانک ملی ایران
مدیركل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: شماره حساب ۸۸۸۸ بانك ملی شعبه این كمیته با كد ۵۲۶ به صورت ویژه برای دریافت كمك های مردمی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص یافته است.

پندار سیستم

.
حمید احمدی از اختصاص شماره حساب ارزی ۳۳۳ برای دریافت كمك ها به صورت دلار و ۲۲۲ نیز برای دریافت كمك های ارزی به صورت یورو خبر داد.

.
وی خاطرنشان كرد: كلیه كمك های واریزی به این حساب ها به صورت اختصاصی صرف كمك به حادثه دیدگان زلزله اخیر در آذربایجان شرقی می شود.
.
بانک ملت
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۹۰۱۹۰ جام بانک ملت در سراسر کشور کمک‌های خود را به مردم زلزله‌دیده آذربایجان شرقی اهدا کنند.

.
وی تأکید کرد: در حال حاضر خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۹۰۱۹۰ بانک جام ملت در سراسر کشور کمک‌های خود را برای مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی اهدا کنند و این در حالی است که سازمان بهزیستی تلاش دارد ظرف دو ماه آینده مشکلات به وجود آمده برای مددجویان و معلولان به سایر اقشار آسیب دیده از زلزله اخیر را برطرف کند.

.

به گزارش بینا، هموطنان برای اطمینان از جعلی نبودن شماره حساب و سوء استفاده های احتمالی می توانند با مراجعه به سایت رسمی این بانکها از صحت درستی شماره حساب اعلامی مطلع شوند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.