نرم افزارحسابداری صدگان

دو هزار مربی حق التدریس سازمان آموزش فنی وحرفه ای امسال تبدیل وضعیت می شوند

4 622

حسابداراپ

سازمان آموزش فنی وحرفه ای هم اکنون از شش هزار و ۵۰۰ مربی حق التدریسی و غیر رسمی برخوردار است که مجوز استخدام برای چهار هزار و ۸۷۶ نفر از این مربیان اخذ شده است.

.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور گفت:

وضعیت استخدامی دو هزار تن از مربیان حق التدریسی این سازمان امسال در دو مرحله به پیمانی یا رسمی تغییر می کند. 

.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا ،’اژدر ولی خانی’ در ادامه  افزود:

سازمان آموزش فنی وحرفه ای هم اکنون از شش هزار و ۵۰۰ مربی حق التدریسی و غیر رسمی برخوردار است که مجوز استخدام برای چهار هزار و ۸۷۶ نفر از این مربیان اخذ شده است.

.

وی با بیان اینکه امسال در دو مرحله کار جذب نیروهایی که خواهان تبدیل وضعیت استخدامی خود هستند را انجام می دهیم، اظهار کرد:

آزمون استخدامی اولین مرحله آموزش فنی و حرفه ای شهریور ماه امسال برگزار می شود و آگهی آن نیز تا پایان تیرماه اعلام خواهد شد.

.

معاون اداری و پشتیبانی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار مربی کار آموزش به متقاضیان را در مراکز دولتی یا کارگاه های ثابت این سازمان در سراسر کشور برعهده دارند، یادآور شد:

هم اکنون این سازمان دارای حدود پنج هزار مربی است که وضعیت استخدامی آنها رسمی می باشد و سایرین نیز حق التدریسی هستند.

پندار سیستم

.

ولی خانی وضعیت تجهیزات کارگاهی آموزش فنی و حرفه ای در استان های مختلف کشور را مطلوب برشمرد و گفت:

این سازمان مشکل و محدودیتی در تجهیز و به روزسانی لوازم کارگاه های فنی و حرفه ای ثابت (دولتی) ندارد.

.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیازهای هر یک از استان های کشور و تغییراتی که در ارایه و آموزش رشته ها اتفاق می افتد، سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای تجهیز کارگاه ها و ارایه خدمات آموزشی مربوط به رشته های جدید آمادگی کامل دارد.

.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای از واگذاری ۴۰ مرکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت به بخش خصوصی تا پایان سالجاری خبر داد و گفت:

با واگذاری این مراکز به بخش خصوصی آموزش به متقاضیان همچون ادوار گذشته به شکل رایگان ارایه می شود و هزینه آنها از سوی دولت پرداخت می شود.

.

ولی خانی در پایان با بیان اینکه هم اکنون ۷۰۰ مرکز آموزش فنی وحرفه ای ثابت یا دولتی در کشور وجود دارد، خاطر نشان کرد:

در یک برنامه پنج ساله، ۲۵ درصد از این مراکز به بخش خصوصی واگذار خواهند شد که تلاش می کنیم در این بخش از ظرفیت شرکت های تعاونی استفاده ببریم.

.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال ‘تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی’ نامیده شده است، سازمان آموزش فنی و حرفه ای نهایت تلاش خود را برای ارتقای سطح مهارت و تخصص افراد فعال جامعه، به کار می گیرد که این مهم می تواند به توسعه مشاغل و ایجاد اشتغال پایدار در کشور کمک کند.

.

محل تبلیغ شما

4 نظرات
  1. sahar می گوید

    با تشکر از زحمات بی دریغ شما می خواستم بدونم ازمون از چه کتابهای برگزار میشود.

  2. ابراهیم می گوید

    با سلام
    میخواستم بدانم با یازده سال سابقه مربیگری و مدرک مهندسی مکانیک باید تا چه تاریخی منتظر بمانیم تا استخدامها اغاز گردد.در ضمن آیا بعد از یازده سال سابقه کار نیاز به آزمون میباشد برای استخدام؟؟

  3. ابراهیم می گوید

    با سلام
    آزمون طبق اخرین اخبار از سند راهبردی سازمان و دو جلد از کتابهای جناب دکتر گرند میباشد

  4. هاشم می گوید

    با سلام به خدا بلاتكليفي خيلي بده هر كاري ميخواهينين انجام بدين زودتر كه ما تكليف خودمون رو بدونيم و برنامه ريزي كنيم برا ايندمون با تشكر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.