نرم افزارحسابداری صدگان

توقف صدور جواز تاسيس براي متقاضيان بدهكار

0 570

حسابداراپ

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت از توقف صدور جواز تاسيس براي متقاضيان داراي بدهي معوق بانكي خبر داد.
.
به گزارش خبرگزاري ايسنا،محمدرضا فاطمي‌امين با بيان اين‌كه وزارت صنعت، معدن و تجارت صدور جواز تاسيس براي بدهكاران بانكي را متوقف كرده است، اعلام كرد: از اين پس وزارتخانه پيش از صدور جواز تاسيس از بانكهاي عامل استعلام كرده و در صورتي كه متقاضي جواز جزو بدهكاران بانكي باشد، تا زماني كه مشكلش را حل نكند، براي او جواز صادر نمي‌شود.

.
او با اشاره به مصوبه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي در زمينه تعيين تكليف بدهكاران بانكي گفت: با توجه به حجم ۵۴ هزار ميليارد توماني معوقات بانكي و مالياتي دركشور، توقف صدور جواز تاسيس براي بدهكاران بانكي امري طبيعي و منطقي است.

پندار سیستم

.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين با اشاره به استقبال بانك مركزي از پيشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره تسريع در روند استعلام وضعيت واحدهاي توليدي گفت: اطلاعات مربوط به واحدهاي صنعتي در وزارتخانه به صورت يكپارچه درآمده و مي‌توانيم در كوتاه‌ترين زمان ممكن به دستگاههاي ديگر از جمله بانك مركزي اطلاعات مربوط به واحدهاي صنعتي را بدهيم. بانك مركزي از اين پيشنهاد استقبال كرده و در حال نهايي كردن سازوكارهاي اجرايي اين تبادل اطلاعات هستيم.

.
به گفته معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، واحدهاي توليدي در حال احداث اگر شش ماه گزارش پيشرفت ندهند، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت غيرفعال اعلام مي‌شوند و نمي‌توانند از تسهيلات بانكي استفاده كنند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.