نرم افزارحسابداری صدگان

شناسایی هرگونه تقلب و اختلاس دربانکها

0 672

حسابداراپ

مدیرعامل شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران از شناسایی هر گونه تقلب و اختلاس در شبکه بانکی با نصب نرم افزار جدید نظارت در شبکه بانکی از یک تا دو ماه آینده خبر داد.

.
محمد جلیلی به ایرنا افزود: برای جلوگیری از هر گونه اختلاس در شبکه بانکی، نرم افزاری برای مدیران ارشد بانک ها طراحی شده تا از طریق آن امکان گروه بندی مشتریان خاص و تغییرات حساب آنها فراهم شود.

.
وی ادامه داد: مدیران بانک ها با بهره گیری از این نرم افزار می توانند تغییرات حساب مشتریان را به بخش بازرسی ونظارت اطلاع داده و نظارت به صورت خودکار انجام می شود.

.
جلیلی با بیان آنکه، این نرم افزار اختلاس و تقلب را به مدیران ارشد گزارش می دهد، گفت: بهره گیری از نرم افزار نظارت ظرف یک تا دوماه آینده عملیاتی و در بانک ها نصب می شود.

پندار سیستم

.
مدیر عامل شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران ، توسعه فعالیت های این شرکت را از برنامه های سال جاری اعلام کرد و گفت: ۲۳ بانک تا پایان سال جاری عضو این شرکت بودند که در سال جاری تعدادی از موسسات مالی واعتباری و همچنین لیزینگ ها نیز به آنها اضافه شده اند.

.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ها قرار است در سال جاری بیمه ها نیز به عضویت این شرکت در آیند تا اهلیت اعتباری بیمه گذاران نیز بررسی شود.

.
یاد آور می شود: شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران به عنوان یکی از هفت نهاد مالی جدید با حمایت وزارت امور اقتصادی و دارایی و مشارکت کلیه بانک های کشور و برخی از شرکت های بزرگ بیمه و لیزینگ در آبان ماه ۱۳۸۵ بصورت سهامی خاص تاسیس شده است.

.
هدف اصلی شرکت به عنوان شرکت سنجش اعتبار (Credit Bureau)، بهبود مدیریت ریسک سیستم اعتباری کشور از طریق ارائه خدمات رتبه بندی و اعتبارسنجی به آنها می باشد. استفاده از خدمات شرکت موجب خواهد شد تا شرکت های اعتباردهنده از وضعیت کنونی و سابقه اعتباری مشتریان خود مطلع شده و آنها را قادر می سازد تا تصمیمات اعتباری خود را بصورت علمی، با ریسک کمتر و در زمان سریع تری اتخاذ نمایند.

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.