نرم افزارحسابداری صدگان

بانک مرکزی هفته‌ای دو موسسه مالی و اعتباری را محو می‌کند.

0 562

حسابداراپ

رئیس کل بانک مرکزی ، موسسه‌های مالی و اعتباری در این ۳۰ سال هر کاری کردند و کسی با آنها برخوردی نداشت، گفت: مدیران موسسه‌های متخلف رد صلاحیت می‌شوند.

.

محمود بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های بانک مرکزی، ادغام تعدادی از بانک‌ها با یکدیگر است، بیان کرد: بانک مرکزی هفته‌ای یک تا دو موسسه مالی و اعتباری متخلف را جمع و محو می‌کند.

.

پندار سیستم

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: موسسه‌های مالی و اعتباری در این ۳۰ سال هر کاری کردند و کسی با آنها کاری نداشت؛ اما در این ۲ سال یک هزار و ۷۰۰ موسسه مالی و اعتباری به ۱۴ موسسه رسیده‌اند.

.

وی با توضیح اینکه این موسسه‌های مالی و اعتباری نیز ادغام می‌شوند، افزود: اگر تخلفی صورت بگیرد این موسسات به سرعت تعدیل و موسسات دیگری جایگزین آنها خواهیم کرد و یا به کلی محو می‌شوند، از سوی دیگر مدیران موسسه‌های متخلف نیز رد صلاحیت می‌شوند.

.

بهمنی اضافه کرد: بانک مرکزی چاره ای جز استفاده از این نوع برخوردها ندارند؛ چرا که این موسسات باید سر و سامان بگیرند، در واقع با این حجم فعالیت، شعب و تعداد واحدها اگر بخواهیم کوتاه بیاییم دیگر قابل کنترل نیستند و به مشکل بر خواهیم خورد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.