نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت مستمری به همسران و فرزندان بیمه‌شده متوفی زیر ۱۰ سال سابقه

1 579

حسابداراپ

با موافقت نمایندگان ملت و اضافه شدن بند الحاقی به جزء ۷ بند۱۵ ، صندوق‌های بازنشستگی، تامین اجتماعی و بیمه ای مکلف به به پرداخت مستمری به همسران و فرزندان بیمه شده متوفی زیر ۱۰ سال سابقه، شدند.
.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت با موافقت با جزء ۷ بند ۱۵ صندوقهای بازنشستگی و تأمین اجتماعی و بیمه‌ای و درمانی مکلفند تمام اعتبارات پیش‌بینی شده مندرج در قانون بودجه که پس از طی مراحل در اختیار آنها قرار می‌گیرد به انضمام دیگر منابع داخلی خود و سایر منابع حاصله را به حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران یا مستمری بگیران حداقل پنجاه درصد (۵۰%) حق بیمه تکمیلی کامل آنان اختصاص دهند و پرداخت نمایند و هزینه‌های نیروی انسانی را ضمن صرفه‌جویی، از محل منابع داخلی خود تأمین و پرداخت نمایند.

پندار سیستم

.

همچنین نمایندگان ملت با موافقت با پیشنهاد نیره اخوان بیطرف نماینده مردم اصفهان با ۱۴۰ رای مثبت، ۵ رای منفی و ۱۰ رای ممتنع با الحاق بندی به جزء ۷ بند ۱۵ موافقت کردند.

.

براساس این بند الحاقی پرداخت مستمری به همسر و فرزندان بیمه شده متوفی که زیر ۱۰ سال سابقه دارند به نسبت سنوات مشمول جزء ۷ بند ۱۵ می شود.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. parvin می گوید

    باسلام خدمت شما عزیزان باتوجه باینکه محبت فرموده وبه همسران متوفی میخواهید حقوق هارایکسان دهید شنیده میشود فقط عده ایی معدود این مسیله راشامل میشود من وهمسر اول شوهرمتوفی مان درسال ۸۰ فوت شده ومادونفر با حقوق نصفه بسختی زندگی را گذرانده ایم و ارثی درکار نیست که بتوانیم دراین تورم شدید اموراتمان را بگذرانیم . میخواهم بدانم آیا این حقوق یکسان شامل ما نیز میشود ومیتوانیم امیدوارباشیم که دیوان عدالت وسازمان ازماحمایت کند ودراین دوره های پایانی زندگیمان دستمان بطرف کسی دراز نشود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.