نرم افزارحسابداری صدگان

هشدار به كساني كه مي‌خواهند عدم انصرافشان از دريافت يارانه را اعلام كنند.

0 602

حسابداراپ



در ساعات پاياني مهلت اعلام عدم انصراف از دريافت يارانه نقدي براي افرادي كه پيامك سازمان هدفمندي از شماره ۳۰۰۲۵ را دريافت كرده‌اند ابهاماتي براي كاربران سامانه www.refahi.ir به وجود آمده كه ممكن است باعث شود كاربران گزينه نادرست را انتخاب كنند و به جاي اعلام عدم انصراف، انصراف خود را اعلام كنند.

.

به گزارش ايسنا، در حالي كه از اسفندماه سال گذشته ارسال پيامك به سرپرستان خانوار آغاز شد و بنا به اعلام سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها فرصت اعلام انصراف تا پايان روز ۱۲ ارديبهشت ماه تعيين شده‌ بود، به دليل بروز اختلال در سامانه www.refahi.ir سازمان هدفمندي مهلت مراجعه به اين سامانه را تا پايان ۱۴ ارديبهشت ماه تمديد كرد.

.

اما برخي كاربران طي تماس‌هاي مكرر با ايسنا نسبت به طراحي اين سايت انتقاد داشته و اعلام كردند كه متن موجود در سايت شفاف نبوده و امكان اشتباه در ثبت نظر وجود دارد.

پندار سیستم

.

عده‌اي نيز اعلام كرده‌اند كه به اشتباه گزينه تاييد را انتخاب كرده‌اند و اكنون به دنبال راهي براي اعلام عدم انصراف هستند. در همين زمينه پيش از اين اعلام شده بود كساني كه دچار اين مشكل شده‌اند به شعبه بانكي كه شماره حساب آن را در سامانه درج كرده‌اند مراجعه كنند اما گويا بانكها در اين زمينه پاسخ مشخصي ارائه نكرده‌اند.

.

متن مندرج در سايت براي همه اقشار جامعه شفافيت لازم را ندارد و بسياري ممكن است گزينه نادرست را براي ثبت انتخاب كنند. بنابراين كاربران اين سايت لازم است با دقت متن مندرج در سايت رفاهي را بخوانند. در اين سايت گزينه تاييد به معناي انصراف از دريافت يارانه نقدي و عدم تاييد به معناي عدم انصراف از دريافت يارانه نقدي است.

.

طي روزهاي گذشته مسوولان سازمان هدفمندي بارها تاكيد كردند كه تنها كساني كه پيامك دريافت كرده‌اند براي اعلام عدم انصراف به سايت مراجعه كنند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.