نرم افزارحسابداری صدگان

جزئیات استخدام ۳ هزار کارمند در تهران

10 707

حسابداراپ

.

معاون استاندار: از ۴۰ هزار نیروی قراردادی ۳ هزار نفر پیمانی مي‌شوند .
معاون منابع انسانی استانداری تهران با اعلام جزئیات استخدام سه هزار کارمند پیمانی در دستگاه‌های اجرایی پایتخت، گفت: تهران ۴۰ هزار نیروی قراردادی دارد که سه هزار نفر آنها می‌توانند پیمانی شوند.

..

نصرالله ابراهیمی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین آمار کارمندان استان تهران گفت: هم‌اکنون استان تهران ۳۵ هزار و ۲۳۵ پست با تصدی و ۱۴ هزار و ۷۳۶ پست بلا تصدی دارد که این آمار مربوط به ۵۵ دستگاه اجرایی زیرمجموعه استانداری تهران است.

.

وی افزود: اخیرا آقای فروزنده معاون منابع انسانی ريیس‌جمهور بخشنامه استخدام سه هزار نیروی انسانی در استانداری تهران را ابلاغ کرد، ولی این به آن معنی نیست که ما نیروهای جدید را در دستگاه‌های اجرایی استخدام کنیم، بلکه این ابلاغ برای به‌کارگیری بخشی از نیروهای قراردادی است.

.
به گفته وی، آخرین وضعیت آماری کارمندان دولت در تهران این چنین است: کارمند رسمی ۱۱۶ هزار و ۲۹۷ نفر، نیروی پیمانی ۱۱ هزار و ۴۰۴ نفر و نیروی قراردادی ۴۰ هزار نفر. 

پندار سیستم

.
چه کسانی مي‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند؟
ابراهیمی اظهار کرد: سه گروه مي‌توانند در آزمون‌های استخدامی تبدیل نیروهای قراردادی به نیروی پیمانی شرکت کنند.

.
۱- کارکنان قراردادی که از کلان شهر تهران به شهرستان‌های استان تهران منتقل شده‌اند.
۲- کارکنان قراردادی که برای انتقال از کلان‌شهر تهران به شهرستان‌های استان تهران اعلام آمادگی کنند.
۳- کارکنان قرارداد معین مستقر در شهرستان‌های استان تهران که یک سال سابقه کار دارند.

.
معاون منابع انسانی استاندار تهران اعلام کرد: تمامی متقاضیان با شرایط احراز پست‌های بلاتصدی همراه با مدرک تحصیلی مورد نیاز در آزمون استخدامی برابر با ماده ۴۴ قانون استخدام کشوری شرکت مي‌کنند که تا سه ماه آینده زمان آزمون استخدامی اعلام مي‌شود.

.
نیروهای قراردادی وزارتخانه‌ها مي‌توانند در تهران پیمانی شوند
ابراهیمی گفت: در این مرحله حتی نیروهای دستگاه‌های حاکمیتی و وزارتخانه‌ها هم مي‌توانند شرکت کنند؛ یعنی اینکه یک نیروی قراردادی در یک وزارتخانه مي‌تواند برای انتقال به اداره کل همان وزارتخانه در یکی از شهرستان‌های استان تهران درخواست کند.

.
وی در پاسخ به اینکه آیا هنوز نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار هستند، گفت: در سال ۹۱ هیچ دستگاه اجرایی نمی‌تواند از نیروهای شرکتی استفاده کند. معاون استاندار پایتخت در پاسخ به اینکه آیا هنوز استخدام رسمی در تهران ممنوع است، گفت:

.

بر اساس برنامه پنجم توسعه استخدام رسمی در تهران تنها با مصوبه هیات وزیران و بر اساس برنامه پنجم توسعه امکان‌پذیر است که همچنان استخدام رسمی در تهران ممنوع است، ولی برای پست‌های حاکمیتی و مقامات استثنا است

.

محل تبلیغ شما

10 نظرات
  1. مهدی سهرابی می گوید

    با سلام
    اینجانب فوق لیسانس عمران- محیط زیست دانشگاه امیر کبیر می باشم و تقاضا دارم از آگهی های استخدامی دولتی اینجانب را آگاه سازید.

  2. خاطره می گوید

    با عرض سلام نحوه ی ثبت نام در استانداری چگونه است؟

  3. سمانه اکبرزاده می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    اینجانب فارغ التحصیل کارشناسی معماری هستم و از شما عزیزان خواهشمندم از آگهی های استخدامی دولتی بنده را هم نیز حتما آگاه سازید با کمال تشکر ومن ا… توفیق

  4. محمود می گوید

    باسلام خدمت همه دست اندرکاران و محبوب این سایت . لطفا اگه باعث زحمات شمانبود من رو هم عضو کنید تابتونم از این استخدام های شما استفاده کنم . مرسی

  5. مدیر سایت می گوید

    باسلام و تشكر از لطف شما
    براي عضويت به اين مسير مراجعه فرمائيد:
    عضویت
    بااحترام

  6. محبوبه می گوید

    با سلام
    اینجانب فارغ التحصیل کارشناسی ارشد شیمی آلی از دانشگاه دولتی هستم و از شما عزیزان خواهشمندم از آگهی های استخدامی دولتی بنده را هم نیز حتما آگاه سازید با کمال تشکر

  7. سید مهدی نجفی می گوید

    سلام .خسته نباشید میگم خدمت همه شما عزیزان .من فوق لیسانس ادبیات فارسی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران هستم .میخوام زندگی مشترکمو شروع کنم ولی بیکارم .شما رو به خدا منو از آگهی هاتون باخبر کنید لطفتونو هیچگاه فراموش نخواهم کرد

  8. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام واحترام
    ضمن آرزوي خوشبختي براي جنابعالي ، اين سايت بصورت مدون دراين خصوص اطلاع رساني ندارد.
    لطفااز طريق ساير منابع اقدام بفرمائيد.
    موفق باشيد.

  9. مریم می گوید

    با سلام
    اینجانب لیسانس جغرافیا وبرنامه ریزی شهری می باشم و تقاضا دارم از آگهی های استخدامی دولتی اینجانب را آگاه سازید.

  10. مینا ملیانی می گوید

    با سلام من هر
    چه تلاش کردم فرم ثبت نام درخواست شغل رو پیدا نکردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.