نرم افزارحسابداری صدگان

بانک رفاه به جامعه پزشکی کشور وام می دهد.

2 8,993

حسابداراپ

بانک رفاه به جامعه پزشکی بدون در نظر گرفتن شرط میانگین مانده حساب، تا سقف ۲ میلیارد ریال با وثیقه سفته و یا قرارداد لازم الاجرا و تا ۴ میلیارد ریال با وثیقه گروه نقدی و غیر منقول تسهیلات می دهد.

.
به گزارش بینا، این بانک در راستای تامین نیازهای مالی پزشکان و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور در قالب طرح سپیدان ۱ به جامعه پزشکان اعم از پزشکان فوق تخصص، متخصصین، جراحان، دندانپزشکان، دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، داروسازی، پزشکان عمومی و سایر رشته های مرتبط با علوم پزشکی اعم از فیزیوتراپیست ها، سونوگرافیست ها، اپتومتریست ها، پیراپزشکان و … بدون شرط میانگین مانده حساب، تسهیلات مالی تخصیص می دهد.

پندار سیستم

.
بر اساس این گزارش حداکثر مبلغ تسهیلات قابل تخصیص به پزشکان فوق تخصص، متخصصین، جراحان،  دندانپزشکان، دکترهای علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی با تضمین سفته و یا قرارداد لازم الاجرا، مبلغ ۲ میلیارد ریال و با تضمین وثائق گروه نقد و غیر منقول مبلغ ۴ میلیارد ریال و به دکترهای داروساز و پزشکان عمومی با تضمین سفته و یا قرارداد لازم الاجرا به ترتیب ۱ میلیارد ریال و ۵۰۰ میلیون ریال و با تضمین وثائق گروه نقد و غیر منقول به ترتیب ۲ میلیارد ریال و ۱ میلیارد ریال می باشد. همچنین این تسهیلات برای سایررشته های مرتبط با علوم پزشکی به شرح صدرالاشاره با تضمین سفته و یا قرارداد لازم الاجرا مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال و با تضمین وثائق گروه نقد و غیر منقول مبلغ ۲ میلیارد ریال می باشد.

.
مدت اجرای این طرح تا تاریخ ۲۱/۵/۱۳۹۱ خواهد بود و متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز و مرتبط با فعالیت خود از این تسهیلات استفاده کنند.

.
متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه به شماره ۸۵۲۵ تماس بگیرند.

.

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. علی می گوید

    اینهمه وثیقه و ضامن و درصد سود رباخواری دیگه منت نداره ؟؟/
    تازه چون مطمینید پزشکان قشر ابرومندی هستند و اقساط خود را به موقع میدهند برایشان دام پهن کرده اید؟؟/

  2. ستار می گوید

    پزشکان نیاز به دریافت وام ندارند که!!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.