نرم افزارحسابداری صدگان

ادغام جدیدی در كار نيست.

0 603

حسابداراپ

عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به عدم تصویب مصوبه‌ خاصی در جلسه این شورا گفت: بحث‌هایی درخصوص آرامش فعلی بازار ارز و اقدامات کنترلی بانک مرکزی، تحریم‌ها و اثرات آن بر بازار ارز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

.

به گزارش بینا، سید کاظم دلخوش درخصوص جلسه شب گذشته شورای پول و اعتبار به فارس اظهارداشت: این جلسه مصوبه‌ای نداشت و بحث‌های کارشناسی در مورد ارز از جمله نرخ ارز مطرح شد و اعضای شورا نظرات خود را در این رابطه بیان کردند.

پندار سیستم

.
وی افزود: بحث‌هایی درخصوص آرامش فعلی بازار ارز و اقدامات کنترلی بانک مرکزی در این زمینه و بحث تحریم‌ها و اثرات آن بر بازار ارز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

.
عضو ناظر شورای پول و اعتبار در پاسخ به این سوال که دیدگاه غالب در جلسه در مورد شرایط ارزی کشور چه بود، گفت: بحث‌های کارشناسی در مورد اینکه مدیریت ارزی کشور چگونه می‌تواند به سمت تک نرخی شدن ارز حرکت کند و بررسی قیمت ارز ۱۲۲۶ تومانی بودجه سال جاری و تاثیرات آن بر بازار، ارز مورد نیاز برای واردات کالاها، مشکلات ارزی بخش‌های مختلف تولید و ارز مسافری و امثال آن مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضاء‌ دیدگاه خود در این زمینه را مطرح کرد.

.
این عضو شورای پول و اعتبار در پاسخ به این سوال که آیا بانک مرکزی برای ساماندهی موسسات مالی و اعتباری، روند ادغام موسسات در بانک‌ها را ادامه می‌دهد، گفت: در راستای اجرایی شدن قانون ساماندهی بازار غیر متشکل پولی موسسات مالی و اعتباری یا باید با برخی موسسات و یا بانک‌ها ادغام شوند که این دقیقا مطابق با قانون ساماندهی بازار غیر متشکل پولی است.

.
دلخوش در پاسخ به این سوال که آیا موسسات دیگری در بانک‌ها ادغام خواهند شد، بیان‌کرد: فعلا ادغام جدیدی در دستور کار نیست و نام بانک یا موسسه جدیدی برای ادغام در شورای پول و اعتبار مطرح نشده است.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.