نرم افزارحسابداری صدگان

فاز دوم هدفمندي تاثيري بر مسكن ندارد.

0 509

حسابداراپ

پندار سیستم

نيكزاد گفت: دولت در حوزه مسكن با در اختيار داشتن زمين رايگان، تسهيلات ارزان، كنترل قيمت مصالح و با اتخاذ تدابير لازم، قيمت مسكن را در كنترل دارد.
.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علي نيكزاد ضمن بيان اين مطلب افزود: دولت در حوزه مسكن با در اختيار داشتن زمين رايگان، تسهيلات ارزان و كنترل قيمت مصالح و با اتخاذ تدابير لازم، قيمت مسكن را در كنترل دارد.
.
وي اظهار داشت: از بين مولدهاي تعيين كننده قيمت مسكن، مصالح و اهم آن فولاد و سيمان است كه مي تواند تاثيرگذار باشد كه اين هم با تدابير دولت تحت كنترل است.
.
وزير راه و شهرسازي افزود: اگر فولاد و سيمان توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت همانند گذشته به خوبي كنترل شود، در فاز دوم هدفمندي يارانه ها هم مشكلي در اين خصوص نخواهيم داشت.
.
نيكزاد در ادامه توضيح داد: در حال حاضر در روستاها شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر جمعيت در استان هاي كوچك بيش از نياز مسكن ساخته و به راحتي به هر تقاضايي پاسخ خواهيم داد و در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر و مراكز استان ها غير كلان شهرها هم افزايش توليد و طرح خودمالكي با ارائه تسهيلات ساخت ۴ درصد را در دستور كار داريم كه مشكل آنان هم مرتفع خواهد شد.
.
وي در خصوص رفع مشكل مسكن ۷ و ۸ كلان شهر كشور گفت: افزايش توليد و تحويل مسكن در شهرهاي جديد اطراف كلان شهرها و يا اجراي طرح خودمالكي در بعضي از آنها در دستور كار دولت است كه مي توان به پروژه هاي در حال ساخت ۴۰ هزار واحدي مشهد، ۳۵ هزار واحدي تبريز، ۲۹ هزار واحدي اصفهان و ۱۹۲ هزار واحدي تهران اشاره كرد.
.
نيكزاد اظهار اميدواري كرد: پروژه عظيم مسكن در سال آينده به بار خواهد نشست.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.