نرم افزارحسابداری صدگان

امضای دیجیتالی بزودی وارد سیستم بانكی كشور می شود.

0 528

حسابداراپ

محمود احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان آن كه زیر ساخت های امضای دیجیتال خرداد ماه سال جاری فراهم شده است، گفت: موارد مرتبط با امضای دیجیتال به بانك ها اعلام شده و از تمامی بانك ها درخواست كردیم اسامی مشتریان خود را كه از بانكداری اینترنتی استفاده می كنند، به بانك مركزی ارائه كنند.

.

وی ادامه داد: اطلاعات مربوط به مشتریان در این زمینه به بانك مركزی ارائه شده و طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده شروع به صدور امضای دیجیتال در سیستم بانكی خواهیم كرد.

 .

پندار سیستم

احمدی در خصوص لایحه حذف چهار صفر از پول ملی كشور نیز گفت: این موضوع مدت ها است در بانك مركزی در حال بحث است و حوزه اقتصادی بانك مركزی در یك سال گذشته در این زمینه فعالیت كرده و اقتصاددانان، كارشناسان و افرادی كه مخاطب این بحث هستند، در این خصوص اظهار نظرهایی كرده اند.

 .

وی در خصوص ضرورت حذف چهار صفر از پول ملی گفت: به عنوان مثال ارزش میزان فلز در سكه های ۱۰۰ یا ۲۰۰ تومانی، بالا است و دلایلی نظیر این امر سبب شده تا حذف صفر از پول ضروری شود.

 .

احمدی تصریح كرد بانك مركزی برای حذف چهار صفر از پول ملی آمادگی دارد، زیرا این بانك برای اجرای سیاست های اقتصادی و پولی همواره باید آماده باشد تا به محض اعلام سیاست های كلان آن را اجرایی كند.

 .

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.