نرم افزارحسابداری صدگان

اجرای طرح معافیت حق‌بیمه سهم کارفرما در کارگاه‌های کشاورزی

0 617

حسابداراپ

به گزارش تأمین، اسحاق رائیجی با بیان این خبر گفت: داشتن پروانه تأسیس، بهره‌برداری و نظام صنفی کشاورزی، تأیید شیوه اداره زمین کشاورزی به شکل مکانیزه و مشخص بودن حدود ملک کشاورزی، از عمده‌ترین شرایط برخورداری از معافیت بیمه‌ای برای کشاورزان است.

.
وی افزود: حداقل پایه مساحت زمین کشاورزی برای برخورداری از این معافیت ۲ هکتار به ازای هر کارگاه بوده و اشتغال کارگران باید به تأیید بازرسان این سازمان برسد.

پندار سیستم

.
رائیجی گفت: مالکان زمین‌های کشاورزی که در زمین کشاورزی خود کار کرده و حالت کارفرمایی دارند، نیز می‌توانند از مزایای این معافیت بیمه‌ای برخوردار شوند.

.
سرپرست اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان تأکید کرد: حداکثر سقف برخورداری از این معافیت بیمه‌ای برای هر کارگاه مرتبط با تولیدات کشاورزی، باغی و زراعی ۵ نفر کارگر و برای بهره‌مندی کشاورزان از این فرصت، هیچ محدودیت سهمیه و فرصت قانونی مشخصی درنظر گرفته نشده است.

.
وی اظهار داشت: کارگاه‌های کشاورزی تحت‌پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی که به دلیل خشکسالی نتوانسته‌اند محصول خود را برداشت کرده و حق‌بیمه‌شان را بپردازند، می‌توانند با پرداخت اصل حق‌بیمه از قانون بخشودگی جرایم برخوردار شوند و برای بهره‌مندی از این بخشودگی باید اصل حق‌بیمه به صورت یکجا پرداخت شود و امکان تقسیط آن وجود ندارد.

 .

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.