نرم افزارحسابداری صدگان

تصويب دور كاري پنج‌شنبه‌ها براي برخي زنان كارمند

3 2,097

حسابداراپ

ريیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تصویب طرح دورکاری زنان شاغل دارای فرزند زیر ۷ سال و دانش‌آموز دبستانی در روزهای پنج‌شنبه خبر داد.

.
به گزارش فارس، مریم مجتهدزاده اظهار کرد: تعداد زیادی از زنان شاغل که دارای فرزند دبستانی بودند از تعطیلی روز پنج‌شنبه مدارس و ماندن فرزندانشان در خانه ابراز نگرانی کرده و این موضوع را به مرکز امور زنان منعکس کردند.

.

پندار سیستم

مجتهدزاده ادامه داد: برای حل مشکل این زنان نامه‌ای را به ريیس‌جمهور ارسال کردیم که نتیجه داد و با مصوبه هیات دولت زنان شاغل دارای فرزند زیر ۷ سال و دانش‌آموز دبستانی می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه دورکار شوند.

.
وی افزود: زنانی که دارای فرزند معلول هستند نیز در اولویت دورکاری قرار دارند.

.

محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. مژده می گوید

    با سلام و تشکر از هیئت محترم دولت جهت تصویب این طرح و تشکر از زحمات امور زنان جهت پیگیری این طرح ، سؤال من این است که چرا این طرح شامل حال زنان شاغل در شهرداری ها نمی شود . با تشکر و احترام

  2. اسکندری می گوید

    با سلام . از زحمات سرکار خانم مجتهدزاده ر ییس محترم مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تشکر و قدر دانی می کنیم . چند نکته و تقاضای جواب :
    – سلیقه ای برخورد کردن مدیران به دلیل عدم تعریف روشن از دور کاری و حضور در محل در صورت نیاز دستگاه در روز تعطیل .
    – حذف دور کاری تعیین ۷ ساعت جبران در طول هفته که خسارات روحی ناشی از آن بیش از یک روز تعطیلی می باشد . و در واقع از یک جیب برداشتن و به جیب دیگر گذاشتن است و چندان تاثیری در امنیت روانی مادران بخصوص دارای فرزند زیر ۷ سال نداشته است.
    – زنانی که مسافت زیادی با محل کار و منزل دارند قانون جبران ساعت کاری و دغدغه های آن در طول روز مشکلات را چندان برابر نموده است .

  3. زهرا می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما متاسفانه دادگستری شهرستانها تعطیلی پنج شنبه را لحاظ نمی کنند و ما که فرزند دبستانی داریم با مشگل عدیدهای مواجهیم خواهشمندم پیگیری فرمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.