نرم افزارحسابداری صدگان

” كتاب جامع حسابرسي ” منتشر شد.

0 858

حسابداراپ

« كتاب جامع حسابرسي » نوشته اسماعيل علي‌نيا انتشار يافت.اين كتاب كه شامل متن كامل استانداردهاي حسابرسي ايران، اصول حسابرسي و آيين رفتار حرفه‌اي است در ۱۱ فصل و براساس محتواي عمليات حسابرسي و اصول و ضوابط حرفه‌اي مربوط، طبقه‌بندي و ارائه شده است. مطالب كتاب با بهره‌گيري از الگوهاي نوين آموزشي به شكل پرسش، نكته، جدول و نمودار تشريح شده است.

.

پندار سیستم

فصل‌هاي «كتاب جامع حسابرسي» شامل:
آشنايي با دانش حسابرسي، آيين رفتار حرفه‌اي، مسووليت حسابرس در ارتباط با تقلب و…، كيفيت در حسابرسي، پيشنهاد خدمات حسابرسي، مذاكرات مقدماتي و عقد قرارداد حسابرسي، برنامه‌ريزي، عمليات اجرايي، گزارشگري حسابرسي، استانداردهاي بررسي اجمالي، استانداردهاي خدمات اطمينان‌بخشي و استانداردهاي خدمات مرتبط.

.

اين كتاب در قطع وزيري پالتويي و در داخل كلاسور ارائه شده تا مطالعه‌كنندگان بتوانند به اختيار و براساس مدت زمان مطالعه، صفحات كتاب را جدا كرده و مطالعه كنند. اين كتاب در ۱۰۵۰ صفحه با تيراژ ۱۰۰۰ نسخه از سوي «نشر فكر سبز» منتشر شده است.

مطالعه اين كتاب به حسابداران و حسابرسان متقاضي شركت در آزمون جامعه حسابداران رسمي و دانشجوياني كه قصد شركت در آزمون كارشناسي ارشد حسابداري دارند پيشنهاد شده است.

منبع : دنياي اقتصاد

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.