نرم افزارحسابداری صدگان

بیمه‌های زندگی به زودی فراگیر می‌شود

0 583

حسابداراپ

اصلاح آیین‌نامه بیمه‌های زندگی گام بلندی در توسعه صنعت بیمه و همگانی شدن آن است و تمامی‌آحاد جامعه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی‌بیمه مركزی، اصلاح این آیین‌نامه به معنای دنبال كردن جدی سیاست‌های جدید بیمه مركزی درباره فراگیر شدن بیمه‌های همگانی و بزرگ‌تر شدن صنعت بیمه است كه آثار درخشان آن در آینده نزدیك مشخص خواهد شد.

.

در آیین‌نامه مصوب آذرماه سال جاری، شیوه اعمال هزینه‌های سربار بیمه‌نامه‌های زندگی به‌گونه‌ای اصلاح شده تا امكان رقابت بین شركت‌های بیمه برای كاهش هزینه سربار بیمه‌نامه و نرخ حق بیمه، به نفع خریداران بیمه نامه‌های زندگی تمام شود.

پندار سیستم

.

حذف سقف سنی ۷۵ سال در صدور بیمه‌نامه زندگی توسط شركت‌های بیمه، از تغییرات مهم این آیین‌نامه است وحذف سقف سنی می‌تواند علاوه بر فراگیرتر شدن پوشش‌های بیمه‌ای سن امید به آینده و زندگی را در كشور افزایش دهد و شركت‌های بیمه با اندیشیدن تمهیداتی قادر خواهند بود ریسك‌های مربوط به این حوزه را به حداقل برسانند.

.

براساس این گزارش، پس از ابلاغ و با اجرای صحیح و دقیق آیین‌نامه جدید، سهم بیمه‌نامه‌های زندگی در سبد بیمه‌ای كشور به نحو چشمگیری افزایش یافته و افراد بیشتری می‌توانند از پوشش‌های این بیمه استفاده كنند.

.

یادآور می‌شود: افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی در كنار توسعه بیمه‌های اعتبار و بیمه‌های كشاورزی از جمله سیاست‌های سه‌گانه‌ای بوده كه توسط رییس كل بیمه مركزی جمهوری اسلامی ‌ایران مطرح شده است. 

منبع : دنیای اقتصاد

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.