نرم افزارحسابداری صدگان

در دومين كنفرانس پيشگيري از تقلب ؛ نرم‌افزار كشف تقلب رونمايي مي‌شود

0 674

حسابداراپ

دبير علمي دومين كنفرانس پيشگيري از تقلب و سوءاستفاده‌هاي مالي از رونمايي اولين نرم‌افزار ايراني كشف تقلب، پولشويي و فساد در اين كنفرانس خبر داد.
.

امير پوريانسب با اعلام اين خبر گفت:

اين نرم‌افزار ويژه حسابرسان داخلي، حسابرسان مستقل، حسابرسان دادگاهي، ذي‌حسابان، مميزان مالياتي، حسابرسان ديوان محاسبات و همه افراد مرتبط با حسابرسي و بازرسي سازمان‌ها و شركت‌ها است.

.
وي افزود: اين نرم‌افزار كه توسط شركت حساب‌افزار ايرانيان ساخته و نزد شوراي عالي انفورماتيك و وزارت ارشاد به ثبت رسيده از انواع مشابه خارجي كارآتر و اثربخش‌تر است.

پندار سیستم

.
عضو شوراي عالي انجمن حسابداران خبره درخصوص ويژگي كنفرانس يادشده گفت: يكي از موضوعاتي كه در اين كنفرانس به آن پرداخته خواهد شد بررسي ابعاد و… مورد پژووهي تقلب اخير در سيستم بانكي كشور است كه يكي از كارگاه‌هاي جانبي كنفرانس نيز به آن اختصاص يافته است.

.
اين حسابدار سپس گفت: سال گذشته نخستين كنفرانس پيشگيري از تقلب و سوءاستفاده‌هاي مالي با حمايت سازمان‌ها و ارگان‌هاي مختلف در ۵۰ مولفه و در قالب ۲۳ مقاله و چند سخنراني داخلي و خارجي و همچنين ارائه ۷ كتاب برگزار شد كه از جمله نتايج آن تشريح چگونگي مبارزه با تقلب و فسادهاي مالي توسط سازمان‌ها و شركت‌هاي دولتي و خصوصي و تشكيل شبكه‌اي از قربانيان تقلب بود.

.
پوريانسب خاطرنشان كرد: در حالي كه بزرگ‌ترين سوءاستفاده مالي كشور كشف و با ابعاد و تبعات گوناگوني روبه‌رو شده، متاسفانه در جريان برگزاري دومين كنفرانس، از سطح حمايت سازمان‌ها كاسته شده و مجبور به كاهش گستردگي اين كنفرانس شديم، اما از زمان و امكانات موجود حداكثر استفاده را خواهيم كرد.وي در مورد جزئيات برگزاري اين كنفرانس و محورهاي آن توضيح داد: در اين كنفرانس مباحث جديد و به روزي در ۲۲ مولفه و در قالب ۱۸ مقاله و سخنراني متفاوت، ۴ كارگاه و چند كتاب تازه در حوزه پيشگيري و كشف تقلب ارائه‌ خواهد شد.

.

دبير علمي  در خصوص موضوعات اين كنفرانس گفت: نقش اخلاق در پيشگيري از تقلب، درمان سازمان‌هاي تقلب‌زده، تقلب در صورت‌هاي مالي شركت‌ها و سازمان‌ها، تقلب‌هاي درون سازماني، نقش راهبري شركتي در پيشگيري و كشف تقلب، آشنايي با تقلب كليكي يا سايبري و چگونگي مبارزه با آن، راه‌هاي مبارزه با پولشويي در سامانه بانكي، پيشگيري و كشف تقلب و سوءاستفاده‌هاي مالي و پولشويي با كمك يارانه، مديريت ريسك تقلب و كشف فرارهاي مالياتي، مباني حقوقي خسارت‌هاي تقلب، استراتژهاي پيشگيري از تقلب، بررسي تقلب در صورت‌هاي مالي و ابعاد حقوقي و مقرراتي تقلب و علائم قرمز آن، روانشناسي تقلب‌هاي مالي و… از جمله مهم‌ترين موضوعات اين كنفرانس هستند.

.
يادآور مي‌شود دومين كنفرانس پيشگيري از سوءاستفاده‌هاي مالي روزهاي ۲۹ و ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه نيرو برگزار مي‌شود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.