نرم افزارحسابداری صدگان

توافق با پارچه‌فروشان برای پرداخت مالیات

0 696

حسابداراپ

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طبق توافق صورت گرفته با پارچه‌فروشان، آنها تا پایان شهریورماه می‌توانند برای اجرای قانون آموزش ببینند و پس از آن باید به پرداخت مالیات چهار درصدی مبادرت کنند.

ارسلان فتحی‌پور افزود: یکی از توافقات کمیسیون با اتحادیه پارچه‌فروشان انجام تحقیقات میدانی درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در این صنف بود و اگر نتیجه تحقیقات میدانی ما اصلاح قانون بود این اقدام صورت خواهد گرفت.

پندار سیستم

وی با اشاره به اقدامات و توافقات صورت گرفته در کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: این توافقات مورد تایید همه افراد حاضر در جلسه قرار گرفت و حتی متن کامل آن برای اتحادیه فرستاده شد.فتحی‌پور در پاسخ به این سوال که برخی از پارچه‌فروشان تصور می‌کنند دولت مالیات بر ارزش‌افزوده دو سال قبل را از آنها خواهد گرفت و یکی از موارد اعتراضی آنها این است به مهر گفت: چنین چیزی واقعیت ندارد زیرا برای مالیات بر ارزش‌افزوده نمی‌توان مالیات دو سال قبل را گرفت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موارد موردنظر طلافروشان در سال گذشته در ارتباط با مشکلات اجرای قانون بیان کرد: با توجه به تحقیقات میدانی سال گذشته از این صنف در سال گذشته برای اجرای قانون به توافق رسیدیم و مشکلات و ابهامات قانونی و اجرایی برای این صنف برطرف شد.

منبع : جهان صنعت

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.