نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه ۱۰۳۱۱ مورخ۸۹/۶/۱۷(اطلاع رساني، آموزش و تسهيل فرايند ثبت نام)

0 709

حسابداراپ

در راستاي ماده«۱۸» قانون ماليات بر ارزش افزوده و با توجه به درج اطـلاعـيه فـراخـوان مـرحـله چـهارم ثبـت نام و اجـراي قـانون مـاليات بر ارزش افـزوده در روزنـامه هاي کثيرالانتشار، در خصوص اعلام تاريخ اجـراي قـانون از اول مـهـر مـاه سـال هـزار و سيصد و هشتاد و نه (۱/۷/۱۳۸۹) توسط فعالان اقتصادي حائز شرايط مرحله چهارم،مقتضي است که ادارات کل امور مالياتي اقدامات ذيل را به مورد اجرا در آورند:

۱- جهت تسهيل امور مؤديان،کليه واحدهاي خدمات مؤديان مي بايستي به طور تمام وقت آماده پاسخگويي و ارائه خدمات براي فعالان اقتصادي باشند.

۲- با راه اندازي بخش خدمات الکترونيک در واحدهاي خدمات مؤديان، نسبت به ارائه خدمات اينترنتي به آن دسته از مؤديان که به هر دليلي دسترسي و يا توان بهره برداري از سامانه اينترنتي عمليات الکترونيک ماليات بر ارزش افزوده را ندارند، اقدام نمايند.

۳- به منظور اطلاع رساني مؤثر و گسترده، اطلاعيه فراخوان مرحله چهارم را براي کليه اتحاديه هاي ذيربط فعالان اقتصادي مذکور ارسال و تاريخ اجراي قانون را تأکيد نمايند.

۴- جلسات هماهنگي با رؤساي محترم اتحاديه هاي مشمول فراخوان مرحله چهارم به منظور هماهنگي در رابطه با نحوه و اجراء برنامه ريزي، جهت آموزش اعضاي اتحاديه هاي مذکور تشکيل و تفاهم نامه هاي فيمابين مکتوب شود.

پندار سیستم

۵- براي کليه اعضاي اتحاديه هاي مشمول نظام ماليات بر ارزش افزوده بسته هاي آموزشي تهيه و در اختيار آنها قرار گيرد.

۶- هر گونه سؤال، ابهام و همچنين مشکلات خاص مؤديان محترم و اتحاديه هاي ذيربط در اسرع وقت بررسي و در صورت نياز ضمن طرح موضوع با اين معاونت، نسبت به رفع مشکل اقدام گردد.

۷- کليه مؤديان ثبت نام شده مرحله چهارم را با ارسال دعوتنامه يا تماس تلفني براي شرکت در دوره هاي آموزشي دعوت نمايند.

۸- مديران کل با هماهنگي رؤساي اصناف و مسئولين سازمانهاي بازرگاني به صورت مشترک در برنامه هاي صدا و سيماي شبکه هاي استاني شرکت نموده، نسبت به اطلاع رساني در خصوص ماليات بر ارزش افزوده،اقدام نمايند.

بديهي است مديران کل محترم امور مالياتي و ماليات بر ارزش افزوده بايد از ارائه خدمات در بالاترين سطح به مؤديان محترم و پاسخگويي سريع، دقيق و مسئولانه کليه پرسنل اداره کل تحت مديريت خود حصول اطمينان نمايند.

محمد قاسم پناهي

معاون ماليات بر ارزش افزوده

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.