نرم افزارحسابداری صدگان

شرايط تبليغ

حسابداراپ

ضمن تشكر از اينكه فضاي اين سايت را براي تبليغات خود انتخاب كرده ايد ؛ لطفا به موارد زير توجه فرمائيد:

.

الف – تبلیغات بنری


۱ – اندازه استاندارد و درنظر گرفته شده براي اين منظور ۱۸۰ * ۳۰۰ پيكسل و با حجم حداكثر ۵۰ كيلو بايت برای تبلیغات در ستونها راست و چپ سایت و ۷۰ * ۴۰۰ پيكسل و با حجم حداكثر ۷۰ كيلو بايت برای تبلیغات داخل متن ها بافرمت JPG، GIF ، PNG، JPEG  است كه به تبع نرخ اعلام شده ، ماهانه و مربوط به همين ابعاد مي باشد.

مبلغ پرداختي  براي محل فعلي بنر و جهت نمایش صرفا در نسخه دسکتاپ سایت است و جابجايي آن به موقعيت هاي بالاتر وابسته به پرداخت مابه التفاوت و امكان جابجايي آن مي باشد.

.

۲ – بنر معرفي شده بعد از دريافت وجه  و بسته به فضاي تبليغاتي سايت ، نمايش داده خواهد شد ضمن اینکه مبلغ دريافت شده براي دوره نمايش آگهي ، قابل استرداد نمي باشد.

.

۳ – تهيه و ارسال بنر ، بعهده ي سفارش دهنده آگهي است.

ضمنا امكان تنظيم يك لينك به بنر تبليغاتي فراهم است ليكن چنانچه ارتباط آگهي با لينك مذكور خارج از چارچوب و توافق قبلي باشد ، حذف خواهد شد.


 ب- تبلیغات در کانال تلگرام سایت


کانال رسمی سایت تازه های حسابداری بابیش از ۱۵۰۰۰ عضو یکی دیگر از امکانات خصوصا معرفی نرم افزارها ، کلاسها ، دوره های آموزشی و یا سمینارهای شماست.جهت عضویت و اطلاع ازآدرس کانال اینجا کلیک کنید.


پندار سیستم


ج – سایر موارد


 – ترجيحا تبليغاتي پذيرفته مي شوند كه مرتبط با كاركرد سايت به شرح دسته بندي موضوعات آن باشند. ضمنا تحت هرشرايطي ، سايت در قبول يا رد تبليغات مختار است.

.

 – مسئوليت صحت اطلاعات و مفاد آگهي بعهده سفارش دهنده مي باشد.

كاربران گرامي ازصحت ادعاي آگهي دهنده  اطمينان لازم حاصل و سپس اقدام نمايند ضمن اينكه اين سايت  مسئوليتي در قبال محتواي محصولات معرفي شده ندارد.

 در صورتی که دستور قضائی يا اخطاری توسط  نهادهای ناظر ( نهاد قضايی، انتظامی  يا وزرات ارشاد) در اثر رعایت ننمودن قوانين جاري كشور ابلاغ شود آگهی فوق از سايت حذف شده و مسئوليت خسارت يا موارد حقوقی آن بر عهده تبليغ دهنده خواهد بود.


 – درج بنرهای مناسبتی و اطلاع رسانی که بعد از مدتی منقضی و حذف میشود ، بنا به تشخیص سایت می تواند درهر موقعیتی قرار بگیرد و ممکن است در مدت محدودی باعث جابجایی بنرهای موجود شود .

.

 – درخواست خودرا به ايميل به آدرس accpress.2012{@}yahoo{.}com ارسال بفرمائيد.

ارسال درخواست به منزله قبول شرايط تبليغ است.

.

بااحترام


محل تبلیغ شما