نرم افزارحسابداری صدگان

وعده استخدام گسترده دولتی در سال ۹۱

3 559

حسابداراپ

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ريیس‌جمهور از استخدام و جذب نیروی «مفصل» و قابل توجهی برای دستگاه‌هاي حاکمیتی کشور در سال ۹۱ خبر داد.

.
لطف‌الله فروزنده که به همراه وزیر امور خارجه برای بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه دیپلماسی به دانشگاه امیرکبیر رفته بود در مصاحبه با واحد مرکزی خبر در خصوص برنامه دولت برای جذب نیرو در سال ۹۱ افزود: دولت مصوب کرد تمام دستگاه‌ها مخصوصا در مناطق و شهرستان‌ها به اندازه پست‌هاي بلاتصدی شان بتوانند جذب نیرو داشته باشند.

.

وی گفت: امسال ان‌شاءالله جذب نیروی مفصل و قابل توجهی خواهیم داشت تا فضای خوب برای نیروهای تحصیلکرده مخصوصا در رشته‌هاي علوم انسانی فراهم شود.

.
فروزنده افزود: در حال حاضر در مرحله اول رقم قابل توجهی را به استان‌ها اعلام کرده‌ایم تا به طور متوسط بین دو تا سه هزار نفر را به طور مستقیم جذب کنند.

پندار سیستم

.
وی گفت: همچنین همه نیروهایی که از مرکز استان به شهرستان‌ها بروند ولو قراردادی یا روزمزد باشند، تبدیل وضعیت می‌شوند.

.
فروزنده افزود: امسال بازسازی در نیروهای دولت انجام می‌شود تا فضایی برای حضور نیروهای فرهیخته و شایسته فراهم شود که البته همه این موارد از طریق آزمون خواهد بود تا فضای عادلانه حاکم باشد.

.
وی همچنین برگزاری آزمون عمومی، تخصصی و مصاحبه‌هاي تکمیلی را از جمله مراحل جذب نیرو در دستگاه‌هاي دولتی برشمرد و گفت: از سال ۸۸ که قانون مدیریت خدمات کشوری اجرایی شد همه ادارات و نظام دولتی ما که نیازمند نیرو بودند کار جذب نیرو را از طریق آزمون انجام داده‌اند و از این پس نیز همین‌طور خواهد بود.

.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ريیس‌جمهور با بیان اینکه فرآیند جذب نیرو از طریق آزمون ادامه خواهد یافت، گفت: این فرآیند در کشور جا خواهد افتاد تا برای همه این بستر فراهم باشد که براساس ضابطه و یک رقابت سالم بتوانند وارد سیستم اداری شوند. فروزنده جایگاه وزارت امور خارجه را بسیار حساس برشمرد و گفت: حضور نیروهای شاخص، توانمند، متدین، قوی و نخبه در این وزارتخانه خیلی مهم است.

.
وی افزود:‌ این آزمون کمک می کند تا وزارت امور خارجه بتواند از بین حدود ۱۸ هزار داوطلب، تعدادی نیروی مورد نیاز خود را شناسایی کند و بستری فراهم شود که بهترین‌ها بتوانند در این جایگاه مهم قرار بگیرند.

.

محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. 110 می گوید

    سلام
    اگه مسئولان اولویت بندی خصوصا اولویت بچه های کارمندان خودشون رو در نظر نگیرن عالیه وگرنه بازم مردم عادی هیچ……….

  2. مستانه فیروزآبادی می گوید

    سلام
    من فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی مقطع کارشناسی هستم الآن چند ماهی در جستجوی کار هستم هر جایی که مراجعه میکنم میگن در رابطه با رشته شما هیچ کاری موجود نیست الآن واقعا به این نتیجه رسیدم که در حق بچه های رشته های علوم انسانی ظلم شده تو رو خدا مسئولین به فارغ التحصیلان این رشته بیشتر توجه کنند تا تحصیل کرده های این رشته ها از این همه تلاشی که کردند پشیمون نشن ممنونم…

  3. جوادی می گوید

    خسته نباشید مسئولین محترم من آرزومه که تو یکی از ارگان های دولتی استخدام بشم.لیسانس حسابداریم سابقم دارم .تورو خدا اطلاع رسانی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.