نرم افزارحسابداری صدگان

بخشنامه ۲۰۰/۹۶/۵۰۷ مورخ ۹۶/۳/۹(تعیین مالیات مقطوع عملکردسال۱۳۹۵برخی از صاحبان مشاغل دراجرای تبصره ماده ۱۰۰اصلاحی قانون مالیاتهای مستقیم)

3 2,678

حسابداراپ

بموجب این بخشنامه تعیین مالیات مقطوع عملکردسال۱۳۹۵برخی از صاحبان مشاغل دراجرای تبصره ماده ۱۰۰اصلاحی قانون مالیاتهای مستقیم مشخص شد:


پندار سیستم




محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. عباس می گوید

    من که سر در نیاوردم این ماده ۱۰۰ چیه ….ما چیزی که نمیدونیم چی هست رو میگن قبول دارید یا نه…. اینهمه رهبر داره میگه حمایت از تولید داخل ولی در عمل ما چیزی نمیبینیم …اگر حمایت از تولید داخله نباید از کارگاه های کوچک مالیات بگیرید ….تو این بحران کار خدا رو تو مالیات و عوارض گرفتن در نظر بگیرید مردم الان گرفتارن

  2. کوهسار می گوید

    ماده ۱۰۰ که قید شده مشخص نیست چی هست که از ما میخواهند بله یا خیر مشخص کنیم؟؟؟؟ متاسفانه بدون حساب و کتاب دارن از ملت مالیات می گیرند و هیچ اعتراض و کمیسیونی که تشکیل میدهند نیز جوابگونبوده و حتی باا ارائه مدارک مالی باز به نفع دارایی نظر می دهند و جلوی کسب و کار ملت گرفتن و مالیاتهای گزاف می گیرند.

  3. کوهسار می گوید

    احتمالا منظورشون از ماده ۱۰۰ این هست:
    بند۲۳ـ در ماده(۱۰۰) عبارت «تیرماه» به عبارت «خرداد ماه» اصلاح و تبصره‌های آن حذف و یک تبصره به شرح زیر به آن الحاق می‌شود:
    تبصره ـ سازمان امور مالیاتی کشور می‌تواند برخی از مشاغل یا گروههایی از آنان را که میزان فروش کالا و خدمات سالانه آنها حداکثر ده برابر معافیت موضوع ماده(۸۴) این قانون باشد از انجام بخشی از تکالیف از قبیل نگهداری اسناد و مدارک موضوع این قانون و ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف کند و مالیات مؤدیان مذکور را به‌صورت مقطوع تعیین و وصول نماید. در مواردی که مؤدی کمتر از یک سال مالی به فعالیت اشتغال داشته باشد مالیات متعلق نسبت به مدت اشتغال محاسبه و وصول می‌شود.
    حکم این تبصره مانع از رسیدگی به اظهارنامه‌های مالیاتی تسلیم‌شده در موعد مقرر نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.