نرم افزارحسابداری صدگان

ستاد اجرایی از مالیات معاف نبوده و نیست

0 654

حسابداراپ

به لحاظ مالیاتی نیز هیچ تفاوتی بین ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) و یک بنگاه خصوصی وجود ندارد و تاکنون اين ستاد و تمام واحدهاي تابعه علاوه بر پرداخت ماليات مستقیم، مالیات بر ارزش افزوده را نیز پرداخت نموده است.

پندار سیستم


معاون هماهنگي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) در پاسخ به خبرنگارتابناك در خصوص لايحه برنامه ششم توسعه كشور جهت لغو معافیت مالیاتی نهاد ها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که اخيرا از سوی نمایندگان مجلس مورد تصویب قرار گرفت تاکید نمود اصلی‌ترین سیاست راهبردی ستاد پایبندی به قوانین و حاکمیت کامل قانون در راستای شفافیت در عملکرد این ستاد می‌باشد.سيد مصطفي سيد هاشمي اظهار کرد همواره اجراي قوانين مصوب مجلس شوراي اسلامي از اولويت هاي اين ستاد بوده و در مورد پرداخت ماليات نيز ما همواره پيشقدم بوده ایم و كارنامه بسيار درخشاني داريم.

وی افزود ما هیچ فعالیتی در ستاد نداریم که همانند یک بخش خصوصی مالیات آن را پرداخت نکنیم. به لحاظ مالیاتی نیز هیچ تفاوتی بین ما و یک بنگاه خصوصی وجود ندارد و تاکنون خوشبختانه اين ستاد و تمام واحدهاي تابعه علاوه بر پرداخت ماليات مستقیم، مالیات بر ارزش افزوده را نیز پرداخت نموده است که همه‌ی اسناد و مدارك پرداختها طی بررسی صورت هاي مالي حسابرسي شده توسط حسابرسان محترم گوياي اين واقعيت است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.